اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

فعالیت 500 اکیپ راه‌سازی در کشور در شرایط بد مالی

وزیر راه و شهرسازی گفت: هم‌اکنون در کشور ۵۰۰ اکیپ آسفالت مشغول بهسازی، روکش و احداث انواع جاده مشغول فعالیت هستند و این حجم فعالیت در شرایط فعلی مالی کم‌نظیر است.

فعالیت 500 اکیپ  راه‌سازی در کشور در شرایط بد مالی

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز،  محمد اسلامی شامگاه پنجشنبه در حاشیه بازدید از جاده‌های شهر بادرود در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: بنا به دعوت نماینده محترم شهرستان امروز از مسیر جاده‌های سطح شهر بادرود بازدید و تصمیمات خوبی برای ایمن‌سازی و کیفیت جاده‌ها گرفته شد.

وزیر راه و شهرسازی افزود: هم‌اکنون در کشور ۵۰۰ اکیپ آسفالت مشغول بهسازی، روکش و احداث انواع جاده مشغول فعالیت هستند و این حجم فعالیت در شرایط فعلی مالی کم‌نظیر است.

 وی در خصوص جاده بادرود به کاشان و نواقص آن بیان کرد: دغدغه مردم بی‌تعهدی پیمانکار است که پیمان کار خود را ناقص رها کرده و این پیمانکار جاده بادرود کاشان در لیست سیاه پیمانکاران قرار گرفت و صفحه اجرایی پیمان‌کاری محو می‌شود و در پروژه‌ها و مناقصه‌ها به‌هیچ‌عنوان این شرکت راه داده نمی‌شود.

اسلامی افزود: در حوزه راهداری تأکید کردیم که نواقص این جاده برطرف و ضمانت از زحمات آن پیمانکار قبلی کسر و به‌حساب بدهکاران واریز شود که دیگر شاهد کار غیراستاندارد و نیمه‌تمام توسط پیمانکاران نباشیم، پیمانکارانی که کار نیمه‌تمام و غیراستاندارد انجام شوند مورد مواخذه قرار خواهند گرفت.

وزیر راه و شهرسازی در خصوص اصلاح نقاط حادثه‌خیز گفت: در سال ۹۸ با همکاری پلیس‌راه و فرمانده انتظامی کل کشور ۲۴۷ نقطه حادثه‌خیز است به وزارت راه اعلام که بیش از ۱۴۰ نقطه اقدامات صورت گرفته و تکمیل‌شده و کمتر از ۱۰۰ نقطه نیز در حال انجام عملیات است و امیدواریم در آینده این پروژه‌ها نیز به بهره‌برداری برسد.

وی در خصوص اقدام ملی مسکن خاطرنشان کرد: طرح ملی اقدام مسکن بر اساس تقاضای متقاضیان واجد شرایط اجرایی می‌شود و سعی کرده‌ایم در محدوده‌های شهری و نقاطی که تأسیسات زیربنایی و امکانات سازندگی برقرار باشد این مسکن‌ها را اجرایی کنیم.

اسلامی بیان کرد: مزیت دیگر اقدام ملی مسکن این است که معماری آن‌هم در نقشه و هم در نما ایرانی اسلامی است و طرح با دقت برنامه‌ریزی انجام می‌شود و امیدواریم جریان اقدام ملی مسکن نهضت پایدار خانه‌سازی تبدیل شود.

انتهای پیام/۶۳۰۲۵/ک۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول