اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

کاروان شادی «نسیم ولایت» در شهرری به راه می‌افتد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری گفت: به مناسبت عید غدیرخم سه کاروان شادی با عنوان «نسیم ولایت» در شب و روز عید به اجرای برنامه‌های شاد توسط مداحان و گروه‌های سرود و تواشیح در سطح شهر می‌پردازند.

کاروان شادی «نسیم ولایت» در شهرری به راه می‌افتد

حجت الاسلام مرتضی صادقی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرری اظهار کرد: در ایام دهه ولایت برنامه‌های خوب و متنوعی توسط بقاع متبرکه در سطح شهرستان ری انجام شده است.

وی با بیان اینکه به دلیل شرایط کرونا و تصمیم ستاد ملی کرونا که تجمع بیش از ۱۰ نفر ممنوع است، مراسمات حضوری نداریم افزود: برای حفظ سلامت شهروندان بیشتر برنامه‌ها در بستر فضای مجازی و از طریق رسانه‌ها انجام می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری در رابطه با نذورات قربانی در عید سعید قربان، گفت: در ایام دهه ولایت تاکنون ۱۸ رأس گوسفند از طریق نذورات مردمی در بقاع متبرکه تهیه و گوشت قربانی آن بین ۳۰۰ خانواده نیازمند تقسیم شده است.

حجت الاسلام صادقی ادامه داد: حدود ۵ هزار پرس غذای گرم، ۸۰۰ بسته مواد غذایی که ارزش هر بسته حدود ۲۵۰هزار تومان است همچنین تعداد ۴۰۰ بسته لوازم التحریر در بین خانواده‌های نیازمند سطح شهرستان توزیع شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: به مناسبت عید غدیر سه کاروان شادی با عنوان «نسیم ولایت» از مبدأ بقاع متبرکه امامزاده عبدالله(ع)، ابوالحسن(ع) و شیخ صدوق(ره) به راه می‌افتند و در شب عید، عصر روز و شام عید به اجرای برنامه‌های شاد توسط مداحان و گروه‌های سرود و تواشیح در سطح معابر شهر می‌پردازند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری اضافه کرد: اجرای کاروان شادی در سطح شهر به منظور بزرگداشت عید غدیرخم که از اعیاد بزرگ شیعیان است برگزار می‌شود و با این کار خانواده‌ها را به ماندن در خانه و جلوگیری از برگزاری تجمعات تشویق می‌کنیم.

حجت الاسلام صادقی در پایان خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌های ویژه سالروز ولادت امام هادی(ع) به صورت مجازی و تجلیل از خادمان و خادم یاران سادات بقاع متبرکه از دیگر برنامه‌های دهه ولایت است.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول