اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، نوار غزه را تهدید کرد

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با تهدید گروه‌های مقاومت فلسطینی در نوار غزه، خواستار بازگشت جسد صهیونیست‌های مفقود در این منطقه شد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، نوار غزه را تهدید کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، بعد از حمله بامدادی هواپیماهای رژیم صهیونیستی به منطقه‌ای در شمال غزه، «بنی گانتز» وزیر جنگ این رژیم به تهدید کردن گروه‌های مقاومت فلسطینی در این منطقه پرداخت.

به نوشته روزنامه «هاآرتص»، گانتز در صفحه توئیتر خود نوشت: «اسرائیل هیچگونه نقض حاکمیت خود را نمی‌پذیرد و اجازه آسیب رسیدن به شهروندانش را  نمی‌دهد».

وی با درخواست برای بازگشت اجساد صهیونیست‌های مفقود شده در نوار غزه در زمان جنگ سال‌های قبل، گفت: «فقط بازگشت آنها و حفظ آرامش می‌تواند منجر به رشد اقتصادی در نوار [غزه] شود. سازمان‌های تروریستی اگر تا کنون درک نکرده‌اند، باید بفهمند کسانی که اسرائیل را می‌آزمایند، شدیداََ آسیب خواهند دید».

بامداد جمعه بود که ارتش رژیم صهیونیستی با اعلام انجام حمله هوایی به منطقه‌ای در شمال نوار غزه، مدعی شد این نقطه متعلق به حماس بود. (جزئیات بیشتر)

جروزالم‌پست نوشت روز پنجشنبه از مناطقی متعددی در شهرک‌های «اشکول» و «هوف عسقلان» گزارش وقوع آتش‌سوزی گسترده رخ داده است که در ابتدا منشأ حریق مشخص نبود.

پلیس رژیم صهیونیستی اما سپس مدعی شد که بقایای بادکنک‌های آتش‌زایی را پیدا کرده و انگشت اتهام را به سمت نوار غزه گرفت.

صهیونیست‌ها در حالی مدعی هستند که نقاط متعلق به حماس را هدف قرار داده‌اند که معمولا زیرساخت‌های غیرنظامی غزه را به بهانه‌های واهی و بی‌اساس نابود می‌کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول