اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

اعلام نتایج برگزیدگان پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در بوشهر

برگزیدگان استانی پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان بوشهر معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.

اعلام نتایج برگزیدگان پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالله نجفی در برنامه شونشینی با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت 17 مرداد ماه سال سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی، با اشاره به آغاز به کار پویش ملی «خاطره نگار» در کشور اظهار داشت: این پویش شامل ثبت خاطراتی از فعالیت‌های اثربخش و ماندگار اصحاب رسانه است که در استان بوشهر طراحی و مورد استقبال دکتر بصیری مس
مسؤول سازمان بسیج رسانه کشور قرار گرفت.

مسؤول سازمان بسیج رسانه استان بوشهرافزود: پوستر این پویش ملی، دو روز پیش با حضور سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین و جمعی از مسؤولین ارشد رسانه‌ای کشور در تهران رونمایی شد که هم اکنون این پویش در سراسر کشور در حال برگزاری است.

به گزارش فارس، در این برنامه برگزیدگان استانی پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.
بر این اساس، پریسا جفره ای، سعید طاهری پور و محمد پایبست به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم بخش چند رسانه‌ای و امیر رستافر و خداکرم جمالی نیز به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم بخش موشن گرافی این جشنواره را کسب کردند.

همچنین در بخش گزارش‌های ویدیویی به ترتیب امیر برکت، خاطره خواجگانی و مهدی عالی پور و در بخش خبر نیز به ترتیب امین رجب زاده، زهره عرب و مونا عیدان از سوی هیئت داوران این جشنواره شایسته تقدیر شناخته شدند.

در بخش رسانه‌های مکتوب نیز سید حسین موسوی، سعید رضایی و مژده پاینده به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم گزارش و علی هوشمند، راضیه حیاتی و علی رضا بحرانی اقبال نیز به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم تیتر را به دست آوردند و حامد معتمدی نیز رتبه اول و حسن محدث زاده رتبه‌های دوم و سوم یادداشت را از آن خود کردند.

در حاشیه این برنامه گروه سرود سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر به اجرای سرودی با موضوع غدیر پرداختند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول