اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

اهالی رسانه اسفراین در کنار مدافعان سلامت بودند

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسفراین در جمع خبرنگاران گفت: اهالی رسانه شهرستان اسفراین از ابتدای شروع کرونا در کنار کادر درمانی و مدافعان سلامت بودند و از هیچ کوششی دریغ نورزیدند.

اهالی رسانه اسفراین در کنار مدافعان سلامت بودند

به گزارش خبرگزاری فارس از اسفراین اسحاق ایلدرآبادی در دیدار با خبرنگاران که به مناسبت سالروز 17 مرداد روز خبرنگار برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش خستگی‌ناپذیر خبرنگاران اظهار کرد: خبرنگاران به‌مثابه چشم بینا و گوش شنوای جامعه هستند که می‌توانند با استفاده از ظرفیت خود، زمینه اصلاح مستمر مسیر حرکت افکار عمومی را فراهم کنند.

وی نقش خبرنگاران را در اعتلای جامعه بی‌بدیل خواند و افزود: خبرنگاران با شناخت نیازهای مردم و انتقال به مسئولان نقش مؤثر و ویژه خود را در تعالی بخشی کشور ایفا می‌کنند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسفراین گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه‌ای شهرستان در این دوران سخت کرونایی همراهان خوبی در عرصه سلامت بودند و از هیچ کوششی در اطلاع‌رسانی به‌موقع و تنویر افکار عمومی دریغ نورزیدند و حقیقتاً اگر همراهی این عزیزان نبود شاید به آن اهداف موردنظر در سطح جامعه شهرستان نمی‌رسیدیم.

ایلدرآبادی ادامه داد: از ابتدای شروع ویروس کرونا اصحاب رسانه شهرستان با تشکیل پویش رسانه‌ای توانستند کمک‌های بسیار خوبی از خیرین شهرستان جمع‌آوری و در قالب خرید تجهیزات به بیمارستان امام خمینی این شهرستان بخش کرونا اهدا کنند که همین تجهیزات توانست این بخش را در ارائه خدمات بیشتر به مبتلایان به کرونا یاری کند.

وی افزود: باوجود تحریم‌های ظالمانه در ایران نسبت به خیلی از کشورهای اروپایی که ادعای سرآمدی در بحث پزشکی و بهداشتی دارند کرونا به خوبی در کشورمان مدیریت شد.

در پایان این مراسم با حضور رئیس دانشکده علوم پزشکی و معاونت بهداشتی از 20 تن از خبرنگاران و فعالان فضای مجازی شهرستان اسفراین تجلیل شد و در ادامه از سوی انجمن خبرنگاران و بسیج رسان شهرستان اسفراین از کارشناس روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی به‌پاس تعامل بسیار خوب با خبرنگاران قدردانی شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول