اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

ترویج فرهنگ ولایت باوری و ولایت یاوری در دستور کار قرار گیرد

امام‌جمعه جاجرم گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه مجموعه‌های فرهنگی تلاش کنند ترویج ولایت باوری و ولایت یاوری را در دستور کار خود قرار دهند ودر حد توان معارف خطبه غدیر را منتشر کنند.

ترویج فرهنگ ولایت باوری و ولایت یاوری در دستور کار قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از جاجرم حجت‌الاسلام محمد موسوی در جلسه شورای فرهنگ عمومی  و گرامیداشت هفته ولایت و تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: امروز وظیفه شیعیان علی باوری و علی یاوری است و از ویژگی‌های علی یاوران به ترتیب داشتن تقوا و پرهیز از گناه، اجتهاد و تلاش، عفت، ثبات و خیر خواه یک دیگر بودن است

وی افزود: با توجه به نزدیک شدن به ایام محرم  باید توجه داشت برنامه‌ها و تعیین تکلیف در مورد برگزاری مراسمات کار تخصصی  ستاد مبارزه با کرونا در شهرستان است بنابراین مردم توجه داشته باشند رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در اولویت قرار دهند زیرا در حال حاضر وضعیت شهرستان قرمز است.

امام‌جمعه جاجرم ادامه داد: باید تلاش کنیم فرهنگ اهمیت نکات بهداشتی در بین مردم نهادینه شود و دستگاه  قضایی نیز در برابر برنامه‌هایی که منافات با این ویروس دارد برخورد کند زیرا مراسمات عروسی همچنان به قوی برگزار می‌شود همچنین نیروی انتظامی نیز تذکرات لسانی نسبت به افرادی که از ماسک استفاده نمی‌کنند داشته باشند.

وی با تبریک روز خبرنگار از خبرنگاران خواست در شرایط فعلی با فعالیت در فضای مجازی توصیه‌ها و پروتکل‌های بهداشتی را در بین مردم فرهنگ‌سازی کنند.

خبرنگاران راویان رنج‌های مردم هستند

شکوری سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جاجرم هم در این جلسه  با تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران توجه داشته باشند که اطلاع‌رسانی امری مهم و خطیر است بنا براین داشتن سرعت و دقت و صحت در اخبار بسیار ضروری است.

وی ابراز داشت: انعکاس واقعیت‌ها به‌صورت شفاف و صادقانه از وظایف خبرنگاران است زیرا خبرنگاران راویان رنج‌های مردم هستند.

وی با اشاره به دستور کار جلسه شورای فرهنگ عمومی در خصوص بررسی آسیب‌های عزادار ماه محرم  ادامه داد: در شرایط فعلی که ویروس کرونا همه‌چیز را تحت تأثیر قرار داده طبیعی است در عزاداری ماه محرم به فرموده رهبر انقلاب تابع ستاد کرونا باشیم.

گفتنی است در این جلسه از خبرنگار فارس جاجرم تقدیر شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول