اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد کلان و بودجه

بخشنامه وزارت اقتصاد درباره پذیرش سهام عدالت به عنوان وثیقه برای صدور کارت اعتباری مشتریان

معاون امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد با صدور بخشنامه‌ای، بانک‌های کشور را مکلف کرد در خصوص پذیرش سهام عدالت به عنوان وثیقه برای صدور کارت اعتباری مشتریان، اطلاع رسانی کنند.

بخشنامه وزارت اقتصاد درباره پذیرش سهام عدالت به عنوان وثیقه برای صدور کارت اعتباری مشتریان

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران (شادا)، عباس معمار نژاد معاون امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد در بخشنامه‌ای به مدیران عامل بانک‌های کشور، آن‌ها را مکلف کرد، در خصوص پذیرش سهام عدالت به عنوان وثیقه برای صدور کارت اعتباری مشتریان، اطلاع رسانی کنند.

در بخشنامه معمار نژاد آمده است:

پیرو تاکیدات رییس جمهور محترم، برنامه‌های دولت تدبیر و امید، مصوبه شورای عالی بورس و بخشنامه مورخ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در رابطه با "اعطای تسهیلات خرد به مردم به پشتوانه توثیق سهام عدالت" و با توجه به هماهنگی‌های بعمل آمده با شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، مقتضی است اقدامات لازم در این خصوص بعمل آمده و موضوع صدور کارت اعتباری به پشتوانه سهام عدالت از طریق مقتضی به مشتریان اطلاع رسانی شود.

بنا بر این گزارش، این بخشنامه به مدیران عامل ۱۷ بانک دولتی، غیر دولتی، شرکت دولتی پست بانک و موسسات اعتباری ابلاغ شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول