اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

دادستان بروجن به موضوع ترقه‌بازی‌های شبانه ورود کند

امام جمعه بروجن گفت: در شب و روزهای گذشته صداهای وحشتناک ترقه و تیر در نیمه‌های شب و در مجالس عروسی آسایش مردم را مخدوش نموده، دادستان بعنوان مدعی العموم باید وارد ماجرا شود.

دادستان بروجن به موضوع ترقه‌بازی‌های شبانه ورود کند

علیرضا هراتی مطلق امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در احادیث ائمه‌ عید غدیر بزرگترین و برترین عید نامیده شده و دستوراتی راجع به زنده نگه داشتن این روز در کتب روائی ما آمده است از آن جمله می‌توان به پوشیدن لباس نو، اطعام دادن، به دیدار یکدیگر رفتن و تبریک عیدگفتن، عیدی دادن، اجرای عقد اخوت و... اشاره نمود.

امام جمعه شهرستان بروجن ادامه داد: مؤمنین هرچه دارند در طبق اخلاص گذاشته و در راه امیرمؤمنان(ع) در روز عید غدیر صرف نمایند که باعث برکت و رشد در معیشت و زندگی خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری، گفت: عده‌ای در کشور خواسته یا ناخواسته به دنبال تحریف واقعیت‌های انقلاب هستند که رهبر معظم انقلاب در چند مرحله مبارزه با تحریف را متذکر شدند.

وی خاطرنشان کرد: خط مستقیم انقلاب اسلامی و هدف والای آن مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیست است که امروز عده‌ای در کشور می‌خواهند این واقعیت را عکس جلوه دهند و راه نجات کشور را در ارتباط با آمریکا و بی‌تفاوتی در قبال جنایات رژیم‌ صهیونیستی می‌دانند که خلاف اهداف انقلاب اسلامی و قیام حضرت‌ امام(ره) است لذا باید به موضوع تحریف توجه شود و با تحریف مبارزه شود.

هراتی مطلق اضافه کرد: انفجار بندر بیروت لبنان دل هر انسان نوع‌دوست را به درد می‌آورد صدها نفر کشته، زخمی و ناپدید شدند، خانه‌ها ویران و تاسیسات تخریب شد.

وی تصریح کرد: ما مصیبت این حادثه را به ملت و دولت لبنان تسلیت می‌گوییم و از جامعه جهانی خواستار کمک و مساعدت به آسیب دیدگان هستیم و درخواست می‌کنیم با بررسی جوانب حادثه و پیدا شدن سرمنشأ آن تصمیم لازم اتخاذ گردد.

وی با اشاره به روز خبرنگار گفت: روز خبرنگار را به همه گویندگان و نویسندگان عرصه خبر تبریک می‌‌گوییم، اگر خبرنگار متعهد در رساندن وقایع به سمع و نظر مسؤولین باشد و از تحریف بپرهیزد بسیاری از معضلات جامعه حل خواهد شد.

وی تاکید کرد: در شب و روزهای گذشته صداهای وحشتناک ترقه و تیر در نیمه‌های شب و در مجالس عروسی آسایش مردم را مخدوش نموده، دادستان بعنوان مدعی العموم باید وارد ماجرا شود همچنین لازم است نیروی انتظامی با افرادی که مخل آسایش مردم هستند برخورد جدی نماید که این درخواست مردم از مسؤولین قضایی و امنیتی است.

انتهای پیام/68033/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول