اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

روسای کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر رشت انتخاب شدند

سخنگوی شورای شهر رشت از انتخاب روسای سه کمیسیون تخصصی شورای شهر خبر داد.

روسای کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر رشت انتخاب شدند

بهراد ذاکری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به برگزاری نشست بین اعضای کمیسیون‌های تخصصی شورا به منظور انتخاب رئیس و نائب رئیس کمیسیون‌ها اظهار کرد: با موافقت اعضای کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت، فرهام زاهد به عنوان رئیس و بهراد ذاکری به عنوان نائب رئیس این کمیسیون انتخاب شدند.

وی به انتخاب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر رشت اشاره کرد و افزود: حجت جذب و فرهام زاهد به ترتیب به عنوان رئیس و نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر رشت در سال چهارم از فعالیت شورای پنجم رشت انتخاب شدند.

سخنگوی شورای شهر رشت با بیان اینکه رئیس و نائب رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورا نیز انتخاب شدند، گفت: با رای اعضای کمیسیون، بهراد ذاکری به عنوان رئیس و محمد حسن علیپور به عنوان نائب رئیس این کمیسیون انتخاب شدند.

ذاکری درباره عدم انتخاب روسای کمیسیون‌های حمل و نقل و عمران شورای شهر رشت بیان کرد: به علت عدم حضور حامد عبداللهی، رضا رسولی و محمد حسن عاقل منش انتخابات مربوط به این کمیسیون ها برگزار نشد و به زمان دیگری موکول شد.

انتهای پیام/۸۴٠٠۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول