اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

اقلید در چهارراه مواصلاتی چند استان قرار دارد/ استفاده از این ظرفیت برای رسیدن به پایگاه تاسیسات به‌روز

امام جمعه اقلید با بیان اینکه این شهرستان در چهارراه مواصلاتی چند استان ازنظر راه‌آهن، بزرگراه، فرودگاه و نظایر آن قرار دارد، گفت: مسئولان هرچه سریع‌تر حرکتی موثر در راستای بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها بردارند تا شهرستان اقلید به محور و پایگاه بسیاری از تاسیسات نو و به‌روز تبدیل شود.

اقلید در چهارراه مواصلاتی چند استان قرار دارد/ استفاده از این ظرفیت برای رسیدن به پایگاه تاسیسات به‌روز

به گزارش خبرنگار سرویس شهرستان‌های خبرگزاری فارس از اقلید، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدصادق طالبی در آیین عبادی سیاسی نمازجمعه امروز این شهر عید سعید غدیر را تبریک و از جایگاه ولایت و اهمیت آن سخن گفت و تأکید کرد: باید دین را ریشه‌ای و اصولی فراگرفت و از آن دفاع کرد.

وی با تاکید بر دفاع از ولایت، تصریح کرد: دین‌بانی باید پس از دین‌دانی و دین‌فهمی باشد.

امام جمعه اقلید در ادامه به سخنان سیاست‌مدار کهنه‌کار آمریکایی که گفت « سیاست آمریکا باید در قبال جهان سوم، سیاست جمعیت‌زدایی باشد» اشاره کرد و از جنگ جمعیتی و افول جمعیت سخن گفت.

خطیب جمعه اقلید سپس با اشاره به دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب و فرمایشات و توصیه‌های ایشان، بر لزوم جدی گرفتن مسئله جمعیت تاکید کرد و بیان داشت: اولیا و مسؤولان امور مملکت باید در راستای ایجاد اشتغال، مسکن و رفع مشکلات جوانان و ازدواج آن‌ها بکوشند.

برای گرانی‌ها و مشکلات معیشتی و اقتصادی باید فکری فوری و اساسی شود

طالبی با یادآوری فرمایشات رهبر معظم انقلاب در روز عید قربان عنوان داشت: کشور از نظر معیشت عمومی دچار مشکل است و برای گرانی‌ها و مشکلات معیشتی و اقتصادی باید فکری فوری و اساسی شود.

وی با اشاره به گرانی افسارگسیخته گفت: بیشتر اجناس و کالاهایی که قیمت بالا و گران دارند، داخلی هستند.

امام جمعه اقلید از عدم رسیدگی لازم به قیمت‌ها و تعدیل آن انتقاد کرد و با اشاره به قیمت مسکن، زمین، مصالح ساختمانی، اجاره‌بها و موارد این‌چنینی، بیان داشت: یک جوان با وجود چنین شرایطی چگونه می‌تواند ازدواج کرده و تشکیل خانواده دهد.

 سرعت بخشیدن به عملیات اتمام پل ورودی شهر اقلید و محور سورمق- اقلید

خطیب جمعه اقلید سپس به برخی از مطالبات مردم این شهرستان ازجمله سرعت بخشیدن به عملیات اتمام پل ورودی شهر اقلید و محور سورمق- اقلید، درنظرگرفتن قاضی تعزیرات برای شهرستان، حل معضل بیکاری و ایجاد اشتغال برای عموم به‌ویژه جوانان تحصیلکرده شهرستان اشاره و بر لزوم توجه و تلاش مسؤولان در راستای تحقق و رسیدگی به این مطالبات تأکید کرد.

اقلید در چهارراه مواصلاتی چند استان قرار دارد

وی با بیان اینکه اقلید در چهارراه مواصلاتی چند استان ازنظر راه‌آهن، بزرگراه، فرودگاه و نظایر آن قرار دارد، تصریح کرد: مسئولان با هماهنگی نماینده مردم شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی هرچه سریع‌تر حرکتی مؤثر درراستای بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها بردارند تا شهرستان اقلید به محور و پایگاه بسیاری از تأسیسات نو و به‌روز تبدیل شود.

 تابع دستورات ستاد مبارزه با کرونا هستیم

طالبی در بخش پایانی سخنان خود به کرونا و دردسرهایش اشاره و با بیان اینکه بیشترین و بهترین مراقبت‌های اصول بهداشتی و رعایت قوانین ستاد ملی مبارزه با کرونا توسط مذهبی‌ها صورت گرفت، عنوان کرد: بیشترین آسیب ازنظر معنوی متوجه نمازهای جمعه جماعات و تعطیلی مساجد و لغو آیین‌های مذهبی و اعیاد اسلامی شده است.

امام جمعه اقلید تصریح کرد: تابع دستورات ستاد مبارزه با کرونا هستیم.

انتهای پیام/ م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول