اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

گل‌محمدی: انگیزه داشتن برای بازی های تشریفاتی سخت است/ از نتیجه راضی نیستم/ هدف بعدی‌مان قهرمانی جام حذفی است+فیلم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به ذوب آهن برای این پیروزی تبریک می گویم و انگیزه نداشتن برای بازیهای تشریفاتی، سخت است.

گل‌محمدی: انگیزه داشتن برای بازی های تشریفاتی سخت است/ از نتیجه راضی نیستم/ هدف بعدی‌مان قهرمانی جام حذفی است+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، یحیی گل محمدی پس از بازی با ذوب آهن و شکست یک بر صفر، اظهار داشت: نیمه اول را بد شروع کردیم و بد هم گل خوردیم اما در نیمه دوم خیلی بهتر شدیم و موقعیت های خوبی داشتیم. نیمه دوم در اختیار ما بود و تیم حریف 11 نفره دفاع می کرد.

وی افزود: به ذوب آهن برای این برد تبریک می گویم. انگیزه نداشتن برای دیدارهای تشریفاتی سخت است اما برخی مواقع مشکلاتی پیش می آید که نمی توان کاری کرد. از نتیجه راضی نیستم و دوست داشتیم با پیروزی جشن می گرفتیم.

یحیی گل‌محمدی اظهار داشت: من به نوبه خود روز خبرنگار به تمام زحمت‌کشان عرصه رسانه تبریک می‌گویم و امیدوارم همیشه سلامت و پیروز باشد؛ به ویژه افرادی که در حوزه پرسپولیس کار کرده و زحمات زیادی در طول این یک فصل کشیدند. انعکاس پیروزی‌ها و موفقیت‌های ما کار سختی بود و از تک‌تک خبرنگاران این حوزه تشکر می‌کنیم.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: خودمان دوست داشتیم با پیروزی به استقبال جشن قهرمانی برویم اما با وجود اینکه بچه‌ها زحمت کشیدند، باختیم. به تیم حریف هم تبریک می‌گویم. به هر صورت فکر می‌‌کنم نگه داشتن انگیزه بازیکنان مقداری سخت است زیرا آنها قهرمان شدند. از نتیجه راضی نیستم و دوست نداشتم مقابل ذوب‌آهن چنین اتفاقی بیفتد. اما به هر صورت نگه داشتن انگیز بازیکنان در سطح بالا پس از کسب قهرمانی واقعاً سخت است.

گل‌محمدی اظهار داشت: جشن قهرمانی را به هواداران تبریک می‌گویم و امیدوارم مبارک‌شان باشد. آنها برای برگزاری جشن پوکر قهرمانی خیلی زحمت کشیدند؛ هرچند کنار ما حضور فیزیکی ندارند اما از زحمات‌شان تشکر می‌کنم. نفراتی مانند علیرضا بیرانوند، حسین ماهینی و فرشاد احمدزاده که در نیم‌فصل اول با ما بودند، جایشان در این مراسم خالی است. محسن ربیع‌خواه و محمد انصاری هم به دلیل مصدومیت فصل را از دست دادند و تا آخر مسابقات با ما نبودند؛ از آنها هم تشکر می‌کنم. بار دیگر جشن قهرمانی را به هواداران‌مان تبریک می‌گویم.

وی در برنامه‌های پرسپولیس برای جام حذفی توضیح داد: ما در لیگ برتر قهرمان شدیم و هدف بعدی‌مان جام حذفی است. نمی‌خواهیم این جام را راحت به حریفان دهیم. روی این رقابت‌ها حساب کرده و برای قهرمان شدن می‌جنگیم.

گل‌محمدی در مورد عکس‌العملش در فضای مجازی به دعوت برانکو و کالدرون گفت: هزینه آمدن آنها برای جشن قهرمانی خیلی بالا بود. چیزی که حساب کردیم نزدیک به دو سه میلیارد هزینه می‌شد و این پول کمی نیست. در این شرایط دعوت از آنها پیشنهاد جالبی نبود، ولی اگر وضعیت باشگاه خوب بود و بدهی‌ها را می‌دادیم، این دو نفر روی چشم ما جا داشتند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول