اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

توزیع 14 هزار پرس غذای گرم در روز عید غدیر در گرگان

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان گلستان از توزیع 14 هزار پرس غذای گرم در روز عید غدیر در گرگان خبر داد.

توزیع 14 هزار پرس غذای گرم در روز عید غدیر در گرگان

محمد مهدی سلمانزاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در طرح مردمی غدیر با عنوان «مهر مهدوی، اطعام علوی نذر ظهور» در 70 نقطه شهر گرگان 14 هزار پرس غذای گرم در روز عید غدیر توزیع شد.
وی تصریح کرد: مرحله دوم رزمایش «همدلی و احسان» با ایام عیدالله اکبر و روز عید غدیر همزمان شده است.
سلمانزاده یادآور شد: خدمات این ستاد به مناسبت این ایام با عنوان «احسان غدیر» به دو شکل اهدای بسته‌های پروتیئنی و نیز اطعام‌دهی در سراسر استان انجام شد.
مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) نخستین اقدام این ستاد را اطعام‌دهی عنوان کرد و ادامه داد: در نخستین اقدام با مشارکت ستاد مردمی غدیر توسط گروه‌های جهادی و مردمی در قالب اطعام‌دهی در 70 نقطه شهر گرگان با عنوان «مهر مهدوی اطعام علوی نذر ظهور» 14 هزار پرس غذای گرم توزیع شد.
وی خاطرنشان کرد: این اطعام‌دهی با مشارکت موسسات خیریه، هیئت‌های مذهبی، مواکب و گروه‌های جهادی بعد از عید غدیر هم ادامه خواهد داشت.
سلمانزاده گفت: گروه‌هایی که تمایل به مشارکت و همکاری دارند باید در سامانه احسان درخواست خود را به ثبت رسانده تا سهمیه و محل توزیع آنها مشخص و اعلام شود.

* توزیع 17 هزار بسته معیشتی در مرحله نخست رزمایش «همدلی و احسان»
وی با اشاره به توزیع 17 هزار بسته معیشتی در مرحله نخست رزمایش «همدلی و احسان» بیان داشت: در مرحله دوم 32 هزار بسته مواد پروتیئنی شامل گوشت مرغ، ماهی و گوشت قرمز با اعتبار یک میلیارد و 300 میلیون تومان تهیه شده و توزیع می‌شود.
مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان گلستان گفت: برای اجرای دو مرحله رزمایش «همدلی و احسان» توسط این ستاد تاکنون 2 میلیارد و 600 میلیون تومان هزینه شده است.
انتهای پیام/2307

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول