اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

بوناچیچ: از روز بد پرسپولیس استفاده کردیم/ موافق تونل برای تیم قهرمان بودم+فیلم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: خوشبختانه امروز روز بد پرسپولیس بود و ما از آن استفاده کردیم.

بوناچیچ: از روز بد پرسپولیس استفاده کردیم/  موافق تونل برای تیم قهرمان بودم+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، لوکا بوناچیچ بعد از برتری یک بر صفر مقابل پرسپولیس اظهار داشت: قبل از هر چیز روز خبرنگار را تبریک می گویم. این برد بسیار درخشان را به تماشاگر خوبمان در اصفهان تبریک می گویم و به آنها هدیه می دهم. خوشبختانه امروز روز بد پرسپولیس بود و ما از آن استفاده کردیم.

وی در خصوص اینکه چرا بازیکنان برای تیم حریف تونل قهرمانی نزدند، گفت: اینجا بر عکس اروپا اتفاق می افتد. موافق بودم که بازیکنان ذوب آهن برای تیم حریف تونل قهرمانی بزنند ولی نشد. باز هم قهرمانی پرسپولیس را به این تیم تبریک می گویم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اظهار داشت: همانگونه که می‌‌دانید، یکی از اهالی رسانه در اصفهان چند روزی است در بستر بیماری است. به همین دلیل تیم ما با پیراهن منقش با عکس وی وارد زمین شد و برای روحیه دادن به کاظم قانع این حرکت را انجام دادیم. من هم به نوبه خودم روز خبرنگار را تبریک گفته زیرا می‌دانم کار بسیار سختی را پذیرفته‌اید. خوشبختانه از روز بد پرسپولیس استفاده کردیم و آنها را بردیم. 

بوناچیچ گفت: شاید این نتیجه با توجه به قطعی بودن قهرمانی پرسپولیس قابل انتظار بود. من هم این قهرمانی را به پرسپولیس تبریک گفته و برای‌شان آرزوی موفقیت دارم. به بازیکنان خودم که شجاعانه جنگیدند، تبریک می‌گویم. این سه امتیاز بزرگ را به هواداران خوب ذوب‌آهن تبریک گفته و برای آنها آرزوی موفقیت داریم. 

وی تصریح کرد: فکر می‌کنم با برد امروز می‌توانیم در 2 بازی آینده‌مان راحت‌تر کار کنیم و باز هم نتایج خوبی بگیریم. شاید امروز پرسپولیس واقعی مقابل ما قرار نگرفت و بچه‌های پرسپولیس قبل از قهرمانی‌شان زیر فشار و استرس بودند اما اکنون از زیر فشار خارج شدند به همین دلیل نمی‌توان مقایسه درستی نسبت به وضعیت این تیم پیش و پس از قهرمانی داشت.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: بازیکنانم با قلب و جان‌شان بازی کردند و به همین دلیل باید به آنها تبریک بگویم. آنها از پس پرسپولیس قهرمان برآمدند. پس از 2-3 بازی پراسترس که میزبان بودیم و دیدید و شنیدید که چه اتفاقاتی برای ذوب‌آهن افتاد، این 3 امتیاز مرهمی برای زخم‌هایی بود که در دیدارهای قبلی بود و از این نظر خیلی خوشحالم.

بوناچیچ  خاطرنشان کرد: خیلی خوشحالم یحیی گل‌محمدی که خیلی خوب وی را می‌شناسم و در زمان بازیگری‌اش احترام زیادی به وی می‌گذارم، توانست با تیمش قهرمان شود. فکر می‌کنم گل‌محمدی یکی از مربیان با کیفیت و جوان فوتبال ایران است. خوشحالم که با پرسپولیس به قهرمانی رسیده است.

وی درباره دلیل تغییر نظر ذوب‌آهن برای تشکیل تونل برای پرسپولیس گفت: همه می‌دانیم که فوتبال برای نزدیک کردن ملت‌ها است. بازی هم که 90 دقیقه است، در زمین همه باید بجنگند اما بیرون از زمین احترام و بازی جوانمردانه وجود دارد. من دیده‌ام که در لیگ اروپا تونل تشکیل می‌دهند و این یک بحث عالی است. تنها از دست من برمی‌آید به تیم پرسپولیس تبریک بگویم و برای آنها آرزوی موفقیت کنم. 

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ادامه داد: ما ابتدا خبر نداشتیم که این تونل قرار است تشکیل شود سپس تصمیم گرفتند تونل بسازیم که در ادامه این تصمیم لغو شد. من مستقیم با این ماجرا در ارتباط نبودم و با من مشورتی نشد. 

مدیر رسانه تیم ذوب‌آهن درباره تشکیل نشدن تونل برای پرسپولیس گفت: طبق تصمیم باشگاه قرار بود طبق رسم معمول تمام لیگ‌های جهان یک تونل برای پرسپولیس تشکیل شود اما پس از رسانه‌ای شدن این موضوع هواداران و مردم شریف اصفهان از ما خواستند چنین اتفاقی رخ ندهد و ما هم به احترام آنها چنین تصمیمی گرفتیم.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول