اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به پویش ایران همدل پیوست

ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با توزیع ۵میلیون غذای گرم و ۵ هزار سری جهیزیه در مناطق محروم کشور در روز عیدغدیر به پویش ایران همدل پیوست.

ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به پویش ایران همدل پیوست

به گزارش خبرگزاری فارس، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با توزیع ۵میلیون غذای گرم و ۵ هزار سری جهیزیه در مناطق محروم کشور در روز عیدغدیر به پویش ایران همدل پیوست.

ستاد اجرایی فرمان امام همزمان با عیدسعید غدیر اقدام به طبخ و توزیع 5میلیون غذای گرم، 500هزار دست لباس و 5هزار جهیزیه کامل درمناطق کم‌برخوردار کشور میکند.

محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام با اعلام این خبر افزود: در راستای ادامه نهضت "همدلی و احسان" که از اولین روزهای شیوع کرونا توسط ستاد اجرایی با هدف کمک به آسیب‌دیدگان کرونا و مردم مناطق کم‎برخوردار آغاز شده ، ستاد اجرایی فرمان امام نیز ضمن پیوستن به پویش "ایران همدل" ، امسال در روز عید ولایت پررنگ‌تر از سالهای قبل درمناطق محروم ارائه خدمت خواهد کرد.

وی افزود: طبخ و توزیع 5 میلیون پرس غذای گرم توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام و با همکاری 3000 هیئت مذهبی در کشور ، توزیع 5 هزار جهیزیه کامل و توزیع 50 هزار دست پوشاک در مناطق محروم کشور با همکاری نیروهای جهادی همکار ستاد اجرایی از جمله این برنامه‌ها در روز عید سعید غدیر است.

مخبر با بیان این مطلب که در ماههای اخیر 7میلیون بسته معیشتی و بهداشتی توسط ستاد اجرایی فرمان امام در مناطق محروم کشور توزیع شده، افزود: از همان روزهای آغاز شیوع ویروس منحوس کرونا، ستاد اجرایی با راه‌اندازی پویش ملی "همدلی و احسان" با تمام قدرت در کنار مردم به ویژه آسیب‌دیدگان کرونا ایستاد و ضمن حضور در بخش تأمین و تولید تجهیزات پزشکی و دارویی و اقلام بهداشتی و برنامه‌ریزی ایجاد اشتغال برای آسیب‌دیدگان ، درفواصل زمانی کوتاه ، یک میلیون بسته معیشتی ، 4 میلیون بسته پروتئینی ، حدود 2 میلیون بسته بهداشتی و اقلام ضدکرونایی در مناطق قرمز و مناطق کم‌برخوردار کشور توزیع کرده و یا درحال توزیع است.

وی خاطرنشان کرد: توزیع 1 میلیون بسته نوشت افزار ایرانی و 15 هزار تبلت بین دانش‌آموزان مناطق محروم سراسر کشور نیز از دیگر خدمات ستاد اجرایی است که ارسال و توزیع آن از دیروز آغاز شده است.

محمد مخبر افزود:در روزهای ابتدایی ماه محرم نیز یک میلیون بسته معیشتی دیگر نیز در کشور توزیع خواهیم کرد و این خدمات تا هرجا که لازم باشد ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول