اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

کمک های مومنانه/ اجرای طرح شیفت ایثار در شهرک صنعتی بزرگ شیراز

طرح شیفت ایثار نهضت کمک مومنانه شهرک صنعتی بزرگ شیراز همزمان با سراسر کشور در مرحله اول با همت مومنانه کارگران در شرکت‌ها و کارخانه‌های شهرک صنعتی بزرگ شیراز به اجرا درآمد.

کمک های مومنانه/ اجرای طرح شیفت ایثار در شهرک صنعتی بزرگ شیراز

هیئت همدلی| به گزارش سرویس اقتصادی خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی شهرک صنعتی بزرگ شیراز،  طرح شیفت ایثار نهضت کمک مومنانه شهرک صنعتی بزرگ شیراز همزمان با سراسر کشور در مرحله اول با همت مومنانه کارگران در شرکت‌ها و کارخانه‌های شهرک صنعتی بزرگ شیراز به اجرا درآمد.
در افتتاح این طرح، فرمانده بسیج کارگری امام حسن مجتبی (ع) شهرک صنعتی با اشاره به برگزاری شیفت ایثار در شهرک صنعتی گفت: همزمان با سراسر کشور برنامه شیفت ایثار کارگری در شهرک صنعتی بزرگ شیراز با حضور صنعتگران، جهادگران و تلاشگران جامعه کارگری برگزار شد.

 امیری افزود: با توجه به برگزاری پویش دوم رزمایش کمک مومنانه و احساس نیازی که برای کمک به افراد آسیب دیده از کرونا و خصوصا کارگران زحمتکش می شد، شیفت ایثار با محوریت کمک مومنانه برگزارکه در این مرحله از رزمایش بسته‌های معیشتی نیز تهیه و در اختیار کارگران و خانواده‌های آنها قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز گفت: با توجه به نشست هفته گذشته با ریاست محترم بسیج کارگری، مجموعه شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز به عنوان نماینده صنعتگران در کنار بسیج جهت هر چه بهتر برگزار شدن رزمایش شیفت ایثار هماهنگی لازم را انجام دادیم.

حامد رضا زردشت افزود: بیشتر شرکتها و کارخانه‌های شهرک صنعتی بزرگ شیراز با توجه به شیوع ویروس کرونا، کمک‌های مومنانه را به صورت خودجوش در اختیار کارکنان و نیازمندان قرار داده اند و برخی از شرکت ها حتی به جای مرخصی بدون حقوق و...مرخصی تشویقی جهت کسانی که بیمار شده اند، ارائه داده تا بدون نگرانی هر چه سریعتر پس از بهبودی به کار خود برگردند.

عضو هیئت مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز بیان نمود: شیوع ویروس کرونا علاوه بر آنکه بسیاری از خانوارها را در غم از دست دادن عزیزان خود سوگوار و مصیبت زده کرده است ،شرایط زندگی را برای بسیاری دیگر بر اثر از دست دادن شغل و روش امرار معاش خود سخت و دشوار نموده است.

محسن ابراهیمی افزود: کارگران روزمزد ، کارگران برخی واحدهای تولیدی و اصناف از جمله پیشه‌هایی که با ورود میهمان ناخوانده کرونا تحت تاثیر قرار گرفتند و بدیهی است به مشاغل آسیب پذیر و نیازمند حمایت بدل شدند.

وی گفت: در این میان با تدابیر مقام معظم رهبری و با همدلی مومنانه و دستور اجرای رزمایش سراسری در این زمینه ما در شهرک صنعتی بزرگ شیراز با همکاری هیأت مدیره شرکت خدماتی و کمک‌های بی دریغ بسیری از صنعتگران ، سپاه و بسیج ،نهاد های خیریه برآن شدیم تا بسی هوشمندانه تر از پیش بتوانیم از تمام ظرفیتهای موجود استفاده نموده و همه دست به دست هم دهیم و برای نیازمندان جامعه گام های بلندی برداریم.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: امیدواریم در این شرایط ، انسجام موجود در مبارزه با کرونا و رزمایش کمک مومنانه حفظ شود و ما نیز در هیات مدیره تمام عزم و جزم خود را در حفظ و جاری بودن این امر خداپسندانه و رفاه حال کارگران با عزت بکار گرفته و می گیریم.

 انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول