اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

مانعی برای برپا شدن ایستگاه‌های صلواتی دارای مجوز وجود ندارد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با بیان اینکه برگزاری مراسمات ماه محرم در اماکنی با فضای باز باشد، گفت: ایستگاه‌های صلواتی که مجوز دارند می‌توانند امسال نیز فعالیت خود را انجام دهند.

مانعی برای برپا شدن ایستگاه‌های صلواتی دارای مجوز وجود ندارد

حجت الاسلام و المسلمین مهدی ولائی برحق، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم طبق پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده در هیأت‌های مذهبی برگزار خواهد شد، در این راستا مراسمات باید در فضای باز برگزار شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز بیان کرد: سعی داریم مراسمات را هرچه باشکوه‌تر برگزار کنیم، مراسم محرم امسال نسبت به سالهای گذشته تفاوت زیادی داشته اما از شکوه آن کم نخواهد شد.

ولائی برحق با اشاره به اینکه بهره گیری از فضاهای باز در دستورکار هیأت‌های مذهبی قرار گیرد، اظهار کرد: مدارس و فضاهای ورزشی نیز بستر مناسبی برای برگزاری مراسمات ماه محرم است.

وی ادامه داد: سقف مراسماتی که در فضای مسقف برگزار می‌شود؛ باید بلند و بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغ شده باشد.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه شهرداری‌ها در راستای برگزاری مراسمات در پارک‌ها همکاری لازم را داشته باشند، ادامه داد: در صورت داشتن مجوز، هیچ مانعی در برگزاری ایستگاه های صلواتی  توسط هیأت مذهبی، وجود ندارد.

وی در پایان تاکید کرد: لازم است با هدف کاهش شیوع ویروس، تعداد جلسات عزاداری‌ افزایش یابد و زمان برگزاری مراسم کاهش یابد، همچنین رعایت مسائل بهداشتی در دستورکار قرار گیرد.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول