اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

کرمانشاهیان به سفر بی میل شده‌اند/ کاهش 35 درصدی سفرهای برون شهر در استان

در ۴ ماهه نخست امسال تعداد سفر‌های برون شهری در استان کرمانشاه به واسطه شیوع کرونا ۳۵ درصد کاهش داشته است.

کرمانشاهیان به سفر بی میل شده‌اند/ کاهش 35 درصدی سفرهای برون شهر در استان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با بیان اینکه در چهار ماهه نخست امسال۸۶هزار و ۹۴۱سفر برون شهری از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی کرمانشاه انجام شده، اظهار داشت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۱۳۵هزار و ۵۲۵سفر، ۳۵درصد کاهش داشته است.

فریبرز کرمی از کاهش ۴۶درصدی جابجایی مسافران در این سفر‌ها نیز خبر داد و افزود: در چهار ماهه امسال ۶۸۶هزار و ۴۳۷مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی جابجا شده اند که این تعداد در مدت مشابه سال گذشته بیش از یک میلیون نفر بوده است.

وی بیشترین میزان کاهش را مربوط به ناوگان مینی‌بوسرانی با کاهش ۵۲ درصدی تعداد سفر اعلام کرد و اظهار داشت: در این مدت سفر‌های اتوبوسی ۴۰ درصد و سفر‌های سواری نیز ۲۶ درصد کاهش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان دلیل کاهش تعداد سفر‌ها با ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری را ناشی شیوع بیماری کرونا دانست و خاطرنشان کرد: در حال حاضر انجام سفر‌های برون شهری با ناوگان حمل و نقل عمومی از کرمانشاه به تمام مقاصد سراسر کشور برقرار است و اگر مسافر باشد این سفر‌ها انجام خواهد شد.

کرمی یادآور شد: تمام مسافران ملزم به استفاده از ماسک در خودرو‌های حمل و نقل عمومی هستند و در اتوبوس‌ها هم ماسک و مواد ضدعفونی در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ح
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول