اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

میهمانی عید غدیر به میزبانی حوزه علمیه علی ابن ابی طالب (ع) کوی علوی

دیگ‌ها میجوشید و گوشت‌ها برای پذیرایی آماده میشد؛ شیخ علی که یکی دیگر از طلبه‌های محب امیرالمومنین که مشغول سرخ کردن سیب‌زمینی‌ها بود گفت: ۵ هزار پرس را برای این عید مبارک تهیه و تدارک دیدیم.

میهمانی عید غدیر به میزبانی حوزه علمیه علی ابن ابی طالب (ع) کوی علوی

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، جوانان ولایتمدار اهوازی از روزهای گذشته خود را برای گرفتن جشن ولایت مهیا کردند و امروز میهمانی بزرگی را به مناسبت این عید عظیم تدارک دیدند.

وارد حیاط حوزه علمیه علی ابن ابیطالب (ع) کوی علوی که شدیم طلاب این حوزه با همراهی بسیجیان دانشگاه آزاد اهواز سخت مشغول تدارک پذیرایی بودند.

حتی تلفیق گرمای هوا و نگرانی از شرایط کرونا نتوانسته بود پای این جوانان مومن را از حرکت در مسیر ولایت باز دارد و به قول یکی از طلبه‌ها حالا که اسم حوزه‌مان مزین و متبرک به نام امیرالمومنین علیه السلام است پس مسوولیت بیشتری در قبال مولا داریم چرا که اینجا خانه ایشان است.


دیگ‌ها میجوشید و گوشت‌ها برای پذیرایی آماده میشد؛ شیخ علی که یکی دیگر از طلبه‌های محب امیرالمومنین که مشغول سرخ کردن سیب‌زمینی‌ها بود گفت: ۵ هزار پرس را برای این عید مبارک تهیه و تدارک دیدیم تا در جشن ولایت محبین اهل بیت را میهمان سفره کریمانه‌شان کنیم.

عید غدیر هویت ما شیعیان است و باید این روز بزرگ و شریف را با جان و مال و خانواده‌هایمان پاس بداریم و سینه به سینه و نسل به نسل عظمتش را منتقل کنیم.

جوان‌ها برای دست به دست کردن پرس‌های غذا سر و دست میشکستند؛ تو گویی پیروز نهایی این جشن خادم‌ترین آن‌هاست‌.

علی، جوان بسیجی‌ای که از شوق این عید در پوست خود نمی‌گنجید در پاسخ به دلیل این همه شیفتگی گفت: امام علی (ع) بر گردن اسلام حق بزرگی دارد که هر اندازه نسل‌های متوالی در صدد جبران بخشی از این فداکاری‌ و رشادت‌ها برآیند حق مطلب را ادا نکرده‌اند.

 

 

 

این عید نماد ما شیعیان است در این روز بزرگ باید با همدیگر عهد اخوت ببندیم و میهمانی بدهیم تا دنیا را از شادی خود و عظمت مولایمان آگاه کنیم و نسل به نسل خبر این عید ولایت را بر تارک تاریخ به یادگار بگذاریم.

صدای لبخند و صلوات فضا را معطر کرد و بوی خوش دیگ‌های متبرک به نام مولا کوچه به کوچه وزیدن گرفت؛ درها باز و بسته شد و نام ولایت قلب‌ها را به تپش انداخت؛ جوانان حوزه سنگ تمام گذاشتند.


انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول