اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  شرق آسیا و اقیانوسیه

فیلم| کشف جعبه سیاه هواپیمای سانحه‌دیده خطوط هوایی هند

جعبه سیاه و دستگاه ضبط صدای کابین خلبان هواپیمای سانحه دیده هندی که هنگام فرود در فرودگاه بین‌المللی «کالیکات» دچار سانحه شده بود، کشف شد.

فیلم| کشف جعبه سیاه هواپیمای سانحه‌دیده خطوط هوایی هند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، جعبه سیاه هواپیمای خطوط هوایی هند که دیروز هنگام فرود در فرودگاه بین‌المللی «کالیکات» این کشور دچار سانحه شد، در محل حادثه از سوی مقامات کشف شد. همچنین خبرگزاری «رویترز» گزارش داد دستگاه ضبط صدای کابین خلبان نیز یافت شده است.

اطلاعات ذخیره شده در جعبه سیاه، حاوی صدای کابین خلبان و اطلاعات در خصوص موقعیت هواپیما هنگام سانحه است که در تحقیقات در خصوص چرایی سوانح هوایی نقش مهمی ایفا می‌کند.

در تصاویر جدیدی که از هواپیمای سانحه‌دیده و محل حادثه منتشر شده، کابین خلبان چندین متر دورتر از بدنه هواپیما دیده می‌شود. مدیرکل هواپیمای کشوری هند، مقامات ارشد وزارت هواپیمای کشوری، مقامات فرودگاه محل حادثه و اعضای سرویس پیمایش هوایی این کشور امروز قرار است در جلسه‌ای در دهلی درباره حادثه رخ داده برای پرواز «ایر ایندیا اکسپرس» گفت‌گو کنند.

 

 

 

 

خطوط هواپیمایی هند دیروز اعلام کرد که یک هواپیما که از مبدا دوبی با ۱۹۱ مسافر پرواز کرده بود، هنگام فرود در فرودگاه کالیکات با حادثه مواجه شده است. رسانه‌ها اعلام کرده‌اند که این هواپیما هنگام فرود در این فرودگاه در جنوب هند به دو قسمت تبدیل شده است.

این هواپیما که از نوع بوئینگ ۷۳۷ بوده هنگام فرود از باند فرودگاه منحرف شده است. به گزارش خبرگزاری «اسپوتنیک»، بنابر جدیدترین اطلاعات، در این حادثه ۲۰ نفر از جمله هر دو خلبان کشته شدند و ۲۲ نفر که حال آن‌ها وخیم است در بیمارستان به سر می‌برند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول