اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

رقابت بیش از یک هزار داوطلب کارشناسی ارشدناپیوسته در گچساران

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران گفت: امسال تعداد یک هزار و ۱۹۵ داوطلب کارشناسی ارشد ناپیوسته آزمون سراسری در 123 رشته در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران به رقابت پرداختند.

رقابت بیش از یک هزار داوطلب کارشناسی ارشدناپیوسته  در گچساران

 به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، حسین اسماعیلی از برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته آزمون سراسری درگچساران خبر داد.

 وی با بیان اینکه این آزمون به مدت 3 روز برگزار شد، گفت: امسال تعداد یک هزار و ۱۹۵ داوطلب کارشناسی ارشد  ناپیوسته آزمون سراسری در 123 رشته در  دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران  به رقابت پرداختند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران با بیان اینکه این آزمون از روز پنج شنبه 16مردادماه آغاز و تا امروز شنبه 18 مردادماه ادامه داشت، گفت:  در روز پنجشنبه۱۶  مرداد، ۵۸۹ داوطلب  و جمعه۱۷  مرداد  ۴۱۶ داوطلب  و امروز شنبه  18 مرداماه د ۱۹۰ داوطلب در سومین روز برگزاری این آزمون‌ها با هم به‌رقابت پرداختند.

اسماعیلی عنوان کرد: امسال با توجه به شرایط خاص شیوع بیماری کرنا و حساسیت‌های داوطلبان و برگزار کنندگان، برای حفظ سلامتی و جلو‌گیری از شیوع این بیماری، تلاش‌های فراوانی شد تا با رعایت پرتکل‌های بهداشتی و حضور اکیپ‌های وزارت بهداشت و درمان، این آزمون‌ها با کیفیت مطلوب در کمال امنیت برگزار شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران خاطر‌نشان کرد: تست درجه حرارت هنگام ورود داوطلبان و عوامل اجرایی، ضد‌عفونی و  گند‌زدایی محل برگزاری آزمون در هر نوبت، رعایت فاصله اجتماعی، جلوگیری از ورود افراد دارای علامت بیماری برای حفظ سلامت داوطلبان و تهویه مداوم محل برگزاری آزمون از جمله فعالیت‌هایی است که با دقت خاصی در این واحد دانشگاهی انجام شده تا بتوانیم با بهترین کیفیت از عهده این آزمون بر‌آییم.

اسماعیلی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران با قرار گرفتن در دهه چهارم فعالیت‌های علمی و آموزشی خود تاکنون میزبان آزمون‌های مختلف، با کیفیت استاندارد وزارت علوم بوده است.

انتهای پیام/82031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول