اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تخصیص بخش قابل‌توجهی از اعتبارات ۱۵ پروژه عمرانی سمنان

فرماندار شهرستان سمنان از تخصیص بخش قابل‌توجهی از اعتبارات ۱۵ پروژه عمرانی سمنان با ۷۰ میلیارد تومان ب در سه ماهه اول سال جاری خبر داد.

تخصیص بخش قابل‌توجهی از اعتبارات ۱۵ پروژه عمرانی سمنان

سیدعباس دانایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: در سال جاری، خوشبختانه برای برخی از طرح‌های خاص و با نام استان سمنان در مرکز استان اعتبارات خوبی اختصاص یافته است.

او افزود: ۱۵ پروژه با ۷۰ میلیارد تومان اعتبار در سه ماهه اول سال جاری دارای بودجه خوبی شده است.

فرماندار شهرستان سمنان بیان کرد: ۷۰ درصد این اعتبارات بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان تا امروز تخصیص داشته است و این برای نخستین بار است که در سه ماهه اول سال، تخصیص به این خوبی صورت می‌گیرد.

دانایی افزود: این غیر از پروژه‌های سفر دور دوم رئیس‌جمهوری به سمنان است که برای سال ۹۹ از این محل، ۹۸ میلیارد تومان برای شهرستان سمنان مصوب شده است.

او افزود: رقمی معادل ۳۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از اعتبارات شهرستانی بین ۴۱ دستگاه شهرستانی استان سمنان و برای ۱۷۱ پروژه توزیع شده است که امیدواریم هر چه سریع‌تر تخصیص آن کامل شود.

فرماندار شهرستان سمنان ادامه داد: پروژه‌های خوبی در آخرین سال دولت تدبیر و امید در مرکز استان سمنان به بهره‌برداری خواهد رسید و تا پایان سال جاری شاهد افتتاح این طرح‌ها خواهیم بود.

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول