اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

لزوم تاثیرگذاری رسانه‌ها در مقابله با عملیات روانی دشمن

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس نیروی زمینی سپاه گفت: با توجه به اینکه امروزه جنگ‌ها به سمت حوزه علوم شناختی پیش می‌رود، ضروری است که رسانه‌ها در حوزه عملیات روانی تاثیرگذار باشند و اجازه ندهند افکار جامعه در سیطره آنچه دشمن می‌خواهد باشد.

لزوم تاثیرگذاری رسانه‌ها در مقابله با عملیات روانی دشمن

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، امروز به مناسبت عید غدیر و روز خبرنگار، تعدادی از مدیران رسانه‌های سیستان و بلوچستان با سردار کرمی فرمانده قرارگاه منطقه ای قدس نیروی زمینی سپاه دیدار کردند.

سردار کرمی در این دیدار اظهار کرد: رسانه ها باید با تشریح ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان نگاه مردم سایر نقاط کشور را به این منطقه تغییر دهند، چهره امنیتی که از این استان در اذهان عمومی شکل گرفته جفا بر مردمان خونگرم، مهمان‌نواز و غیرتمند این منطقه است.

فرمانده قرارگاه منطقه ای قدس نیروی زمینی سپاه با تاکید بر اینکه رسانه در امید آفرینی به جامعه نقش موثر دارد، افزود: اقدامات گروهک‌های تروریستی سبب شده تا سرمایه گذاران کمتر برای فعالیت های اقتصادی در این منطقه اقدام کنند.

این مسؤول اضافه کرد: امروزه جنگ‌ها به سمت حوزه علوم شناختی در حرکت است و ضروری است که رسانه ها در حوزه عملیات روانی تاثیرگذار باشند و اجازه ندهند افکار جامعه در سیطره آنچه دشمن می‌خواهد باشد.

سردار کرمی گفت: باید بر موضوع هدایت مغزها و فکرها به سمت فعالیت ها و خدمات نظام بیشتر تلاش شود.

فرمانده قرارگاه منطقه ای قدس نیروی زمینی سپاه با اشاره به هم مرز بودن سیستان و بلوچستان با دو کشور افغانستان و پاکستان، بیان کرد: ارتباط رسانه‌های کشورهای همسایه با یکدیگر بسیار مهم است و می تواند در حل مشکلات کشورها موثر باشد.

وی در ادامه گفت: با تلاش و هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج)، عامل انفجار شیء صوتی در مسیر خودروی نیروی انتظامی در زیباشهر زاهدان نیز دستگیر شده است.

سردار امان الله گشتاسبی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار از انعکاس اخبار و فعالیت های سپاه توسط رسانه های استان تقدیر کرد و گفت: آمادگی انجام اردوهای رسانه ای به نقاط مختلف استان که اقدامات محرومیت زدایی و مردم یاری انجام شده است داریم و زمینه حضور خبرنگاران را برای انعکاس فعالیت ها و خدمات انجام شده نظام در این منطقه فراهم خواهیم کرد.

در ادامه این نشست مدیران رسانه ها به تشریح دغدغه ها و مسائل خبرنگاران برای فعالیت بهتر در حوزه تولید محتوا و تحلیل مسائل استان پرداختند.

 

انتهای پیام/3139/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول