اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

شهادت دومین مدافع سلامت در شهرری

دکتر«منوچهر حاجی آقا شهرستانی» بر اثر ابتلا به بیماری کرونا در محیط خدمت جان به جان آفرین تسلیم کرد و به دیدار حق شتافت.

شهادت دومین مدافع سلامت در شهرری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، دکتر«منوچهر حاجی آقا شهرستانی» متخصص جراحی عمومی و پزشک بیمارستان شهدای هفتم تیر شهرری با ۲۲ سال سابقه کار صبح امروز هجدهم مرداد ماه دار فانی را وداع گفت.

دکتر منوچهر حاجی آقا شهرستانی اولین پزشک شهید مدافع سلامت در بیمارستان شهدای هفتم تیر است که پس از ماه ها خدمت در خط مقدم مبارزه با کرونا، هفته گذشته به بیماری کرونا مبتلا شد و امروز با پیوستن به همکاران شهیدش، لقب دومین شهید مدافع سلامت شهرری را از آنِ خود کرد.

روابط عمومی بیمارستان شهدای هفتم تیر در پیامی درگذشت این پزشک خدوم را تسلیت گفته است. متن پیام به شرح زیر است.

«اِنَّالِلَه وَاِنَّااِلَیْهِ رَاجِعُوْنَ»

خبر شهادت اولین شهید مدافع سلامت مرکز آموزشی و درمانی شهدای هفتم تیر پزشک گرانقدر و ایثارگر، شهید فداکار، جناب آقای دکتر منوچهر حاجی آقا شهرستانی که در راه خدمت به مردم شریف و در خط مقدم مبارزه با این ویروس منحوس و به علت ابتلا به بیماری کرونا به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست، موجب تأثر و تألم شدید قلبی همکاران بیمارستان در روز عید غدیر شد، این واقعه به همه ما آموخت که کسانی که با خدا هم عهد شده‌اند در راه نجات جان بیماران از هیچ کوششی فروگذار نکرده و همواره آماده جانفشانی هستند.

عروج پزشک متخصصِ ماهر و باسابقه که حدود ۲۲ سال خدمت صادقانه به مردم شریف منطقه تا پای جان از هدف خود عقب نایستاد و در جبهه نبرد بی‌امان با کرونا ویروس تا آخرین نفس ایستاد و جنگید، برای ما بسیارسخت و جانکاه است اما یاد و خاطره تلاش‌های صادقانه و شبانه‌روزی او در کنار سایر مدافعان سلامت بیمارستان مخصوصاً در نجات جان بیماران کرونایی، همواره در یادها باقی خواهد ماند.

با قلبی سرشار از اندوه، شهادت این مدافع سلامت را به خانواده داغدار وی، جامعه بزرگ سلامت و مردم شریف و تمامی کارکنان حوزه سلامت کشور، تسلیت عرض کرده و برای آن شهید علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسألت داریم.

به گزارش فارس، کامران بیات از پرسنل با سابقه بیمارستان آیت‌الله فیروزآبادی اولین شهید مدافع سلامت شهرری بود که نهم فروردین سال ۱۳۹۹ به علت ابتلا به بیماری کرونا جان باخت و به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/ت/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول