اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

مصطفی آل یاسین، مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان شد

طی حکمی مصطفی آل یاسین به عنوان مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان معرفی شد.

مصطفی آل یاسین، مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، طی حکمی از سوی مسؤول بسیج دانشجویی استان زنجان، سیدمصطفی آل یاسین به عنوان مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان معرفی شد.

سید مصطفی آل یاسین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به برنامه‌های بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان اظهار کرد: اولویت این بسیج نخست شبکه‌سازی با استفاده از دانشجویان این دانشگاه برای رفع معضلات و مسائل اجتماعی و اقتصادی در سطح دانشگاه، شهرستان، استان و در صورت نیاز کشور است.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان با اشاره به اینکه باید برای رفع حداقلی معضلات اجتماعی در سطح دانشگاه، شهرستان و استان تلاش کرد، اضافه کرد: همچنین در دانشگاه افراد غیر بومی حضور دارند که باید برای تشکیل هسته مقاومت از وجود آنها بهره برد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و امام راحل در زمینه تشکیل هسته مقاومت عنوان کرد: این اقدام با محوریت دانشگاه زنجان و همکاری دانشجویان بین‌المللی انجام می‌شود.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان افزود: با نشر تفکر مقاومت می‌توان هسته‌های مقاومت اسلامی را با در نظر داشتن منویات امامین انقلاب برای نابودی استکبار جهانی تشکیل داده و دین خود به مقام معظم رهبری و امام راحل را ادا کرد.

وی به جایگاه خوب و برتر دانشگاه زنجان در مباحث علمی اشاره کرد و گفت: بسیج دانشجویی از نخبگان حمایت می‌کند ان‌شاءالله برنامه داریم که نخبه پروری انجام شود.

آل یاسین افزود: باتوجه به اینکه نخبگان، سرمایه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و باتوجه به تاکید مقام معظم رهبری بر حدیث اَلعلمُ سلطان،بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان با کمک اعضای هیأت علمی و انجمن‌های علمی این دانشگاه با انجام اموراتی همچون ثبت و نشر اختراعات، درصدد حمایت و سازماندهی نخبگان کشور است تا غفلت دیگر نهادها و افراد مسوول، جبران شود.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول