اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

اگر می‌خواهید از من امضا بگیرید، به این آدرس بیایید!

مجری برنامه طنز «شکرخند» دو کتاب خود را تمام و کمال، تبلیغ و معرفی کرد و آدرس داد که اگر کسی می‌خواهد از او امضاء بگیرد، برود محل کارش!

اگر می‌خواهید از من امضا بگیرید، به این آدرس بیایید!

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، رضا رفیع، شاعر، طنزپرداز و مجری برنامه‌های پرمخاطب طنز، شامگاه جمعه در برنامه زنده «شکرخند» که از شبکه شما پخش می‌شد، دو کتاب تازه خود (آب در هاون و باد در غربال) را که از اوایل دهه ۹۰ در دست چاپ بوده‌اند، معرفی کرد، اما به معرفی این دو کتاب بسنده نکرد و آدرس داد تا اگر کسی می‌خواهد آن‌ها را تهیه کند، به روزنامه اطلاعات برود و کتاب‌ها را با امضای او بگیرد!

رفیع برای آن‌که علاقه‌مندانش به راحتی راهی محل کارش شوند و از او امضاء بگیرند، ریز آدرس روزنامه را اعلام کرد و حتی گفت، اگر خواستید کتاب‌ها را تهیه کنید، به سایت انتشارات مراجعه کنید و آن‌ها را بخرید.

فراهم آوردن چنین فرصتی برای کتاب‌های جدید و تازه‌های نشر، از وظایف رسانه ملی به شمار می‌رود، اما آیا چنین فرصت قابل اعتنایی برای همه کتاب‌ها فراهم شده تا اگر نویسنده یا شاعر اثر، در جمع مجریان و دست‌اندرکاران صداوسیما نبودند، بتوانند کتاب‌های خود را با همین کیفیت معرفی کنند؟

قبل از این، انتقادهایی به تبلیغ صفحات شخصی مجریان و هنرمندان در رسانه ملی اعتراض‌برانگیز شده بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول