اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تدوین بیش از ۱۰۰ برنامه ورزش‌های همگانی در استان سمنان

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان سمنان گفت: بیش از ۱۰۰ برنامه ورزشی در این هیأت آماده شده است که امیدواریم با حمایت مدیران ارشد استان و دستگاه‌های مرتبط اجرایی شود.

تدوین بیش از ۱۰۰ برنامه ورزش‌های همگانی در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، با توجه به اینکه در دوره همه‌گیری بیماری کرونا اهمیت ورزش و فعالیت‌های بدنی منظم بیش از پیش افزایش یافته و باید مورد توجه همگان قرار گیرد، فدراسیون ورزش‌های همگانی جمهوری اسلامی ایران و هیأت‌های ورزش‌های همگانی استان‌ها در جهت ارتقای نقش مسؤولانه در کاهش کم‌تحرکی و پیشگیری از بیماری کرونا پویش سراسری آماده‌باش را آغاز کردند.

گروه مخاطب این پویش، گروه‌های پرخطر در موضوع مبتلا به کرونا (سالمندان و بزرگ‌سالان ۵۰ سال به بالا) و گروه‌های در معرض خطر خصوصاً خانواده‌ها به‌عنوان کانون اصلی پویش هستند.

محورهای همکاری در این پویش مردم فعال، جامعه فعال با محوریت فضای مجازی و نقش ورزش در پیشگیری از کروناست.

مدت زمان این پویش از دهم مردادماه تا سی‌ام شهریورماه بوده که در محورهای تولید محتوا ازجمله ویدیوهای آموزشی، موشن‌گرافی، اینفوگرافی، بروشورهای مجازی، برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی در جهت آگاهی بخشی، تشویق و ترغیب و اجرای صحیح حرکات و ورزش همچنین استفاده از فضاهای مجازی در بستر اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی گفت‌وگوهای زنده، میزگردهای مجازی و گفت‌وگو با چهره‌های علمی و مرجع برنامه‌ریزی شده است.

همچنین مقرر شده است تا مسابقات مجازی در گروه‌های سنی مختلف و در سطوح شهرستانی و استانی و جشنواره‌های مجازی و چالش‌ها با طراحی خلاقانه و تنوع فعالیت‌ها با محوریت ورزش در خانه صورت گیرد.

در این پویش، فدراسیون ورزش‌های همگانی جمهوری اسلامی ایران و هیأت‌های استانی و شهرستانی و با حمایت ادارات کل ورزش و جوانان استان و شهرستان‌ها و حمایت همه دستگاه‌های اجرایی ازجمله صداوسیما، شهرداری‌ها گامی در جهت سلامتی و تندرستی و تقویت سیستم ایمنی بدن در برای مقابله با بیماری کرونا برمی‌دارند.

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان سمنان گفت: این هیأت با همکاری هیأت‌های شهرستان‌های استان و حمایت اداره ورزش و جوانان استان و شهرستان‌ها و انجمن‌های زیرپوشش بیش از ۱۰۰ برنامه ورزشی را آماده کرده است که امیدواریم بتوانیم با حمایت همه مدیران ارشد استان و دستگاه‌های مرتبط اجرایی کنیم.

همت هادیان بیان کرد: در اجرای این پویش، دست یاری به‌سوی همه هیأت‌های ورزشی، دستگاه‌های اجرایی و باشگاه‌ها اصحاب رسانه، شبکه‌های اجتماعی، کارشناسان ورزشی و بهداشت و درمان دراز می‌کنیم.

انتهای پیام/74001/ک/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول