اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

فیس بوک یک گروه نفرت پراکن را حذف کرد

فیس بوک یک گروه نفرت پراکن را در این شبکه اجتماعی به علت انتشار مطالب افراطی و مروج خشونت پاک کرد. این گروه تقریبا 200 هزار نفر عضو دارد.

فیس بوک یک گروه نفرت پراکن را حذف کرد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، گروه پاک شده توسط فیس بوک QAnon نام دارد و به علت انتشار اخبار و تحلیل هایی بر مبنای فرضیه های توطئه آمیز شهرت دارد. بنا بر اعلام رسمی فیس بوک، بعد از انتشار مرتب پست هایی برای ترویج خشونت، نفرت و انتشار اخبار و اطلاعات دروغ چاره ای جز پاک کردن گروه Q/Qanon باقی نماند.

فیس بوک از ۴ آگوست این گروه را از دسترس خارج کرد، ولی از پاک کردن آن تا ۶ آگوست خودداری کرد و این تصمیم را در ۷ آگوست به اطلاع عموم رساند.

 

فیس بوک افزود: به دقت مراقب است تا این گروه فعالیت خود را در فیس بوک با نام دیگری آغاز نکند. توئیتر هم در هفته های اخیر هزاران حساب کاربری که اخبار دروغ و فرضیه های توطئه را منتشر می کردند، حذف کرده است. هر دو شبکه اجتماعی برای مقابله با انتشار اخبار دروغ و نفرت پراکنی از سوی پلیس فدرال آمریکا تحت فشار هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول