اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

احتمال شکایت تیک تاک چین از کاخ سفید

منابع مطلع از شکایت مدیران نرم افزار چینی تیک تاک از کاخ سفید به علت ممنوع شدن فعالیت این برنامه در آمریکا به بهانه های امنیتی خبر می دهند.

احتمال شکایت تیک تاک چین از کاخ سفید

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، تیک تاک برای مقابله با اقدامات خصمانه دولت آمریکا به سرعت وارد عمل شده و شکایتی را بر علیه دولت ترامپ تا ۱۱ آگوست تقدیم دادگاه می کند.

بر اساس شکایت یادشده، فرمان اجرائی دونالد ترامپ بر خلاف قانون اساسی آمریکا دانسته شده، زیرا قانون گذاری در این کشور بر عهده کنگره و مجلس سناست. از سوی دیگر تیک تاک از اینکه حق واکنش و پاسخگویی به اتهامات وارده در مورد نقض امنیت ملی آمریکا را نداشته خشمگین است و نسبت به این مساله نیز اعتراض کرده است.

 

تیک تاک در شکایت خود این اتهام را ناشی از فرضیه سازی و گمانه زنی های بی اساس دانسته است. یکی دیگر از علل شکایت تیک تاک عدم تماس کاخ سفید با این شرکت قبل از اعمال محدودیت ها دانسته شده است.

دولت ترامپ از تسخیر جهان توسط شرکت های فناوری چینی نگرانی های زیادی دارد، تمام تلاش خود را به کار گرفته تا مانع از تداوم فعالیت آنها در آمریکا و موفقیت آنها شود و قبلا بر علیه هواوی نیز وارد عمل شده بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول