اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

لمپارد:گل خوردیم و ناامیدشدیم/رویارویی با بایرن، تجربه خوبی بود

سرمربی تیم فوتبال چلسی رویارویی با بایرن مونیخ را فرصتی برای تجربه اندوزی تیمش می داند.

لمپارد:گل خوردیم و ناامیدشدیم/رویارویی با بایرن، تجربه خوبی بود

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بایرن مونیخ در مصافی خانگی 4 بر یک چلسی را شکست داد.

چلسی که در بازی رفت 3 بر صفر مغلوب شده بود، در مجموع 7 بر یک از میزبان ژرمنی شکست خورد و از راهیابی به دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان و رویارویی با بارسلونا بازماند.

فرانک لمپارد در مورد باخت تیمش بعد از بازی گفت:گل های دریافتی ابتدای بازی باعث شدند  نسبت به تغییر نتیجه ناامید شویم. مرتکب اشتباه فردی شدیم و گل دریافت کردیم.

وی افزود:به نظرم این مصاف، یک تجربه خوب برای تیم در حال پیشرفت چلسی بود. مقابل بازیکنانی به میدان رفتیم که در لیگ قهرمانان صد بازی کرده بودند. این مصاف به ما کمک کرد به تجربه بیشتری برسیم. بازیکنان جوان  ما نیاز به چنین فرصتی داشتند.

او که با این بازی فصل 2020-2019 تیمش به پایان رسید، در مورد دستاوردی آبی پوشان کسب کردند، اظهار داشت:به لیگ قهرمانان اروپای فصل بعد رسیدیم و سهمیه گرفتیم. فکر می کنم این دستاورد قابل توجهی بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول