اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

مجللی: اردوها تعطیل است و حقوقی نداریم/تعطیلات طولانی اصلا خوب نیست

ملی‌پوش کانوی ایران گفت: ورزشکاران شغل دومی ندارند و با تعطیلی اردوها ما حقوقی نداریم.

مجللی: اردوها تعطیل است و حقوقی نداریم/تعطیلات طولانی اصلا خوب نیست

عادل مجللی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره شرایط این روزها و تمریناتش در بحران کرونا، اظهار داشت: شرایط در شهرها نابرابر بود چرا که برخی از ورزشکاران نمی‌توانستند تمرین کنند اما برخی هم سالن بدنسازی در اختیار داشتند و هم می‌توانستند با دستگاه ارگومتر تمرین کنند. البته من هم دستگاه را داشتم و هم شرایط دویدن فراهم بود.

وی افزود: با توجه به طولانی شدن تعطیلات، تمرین کردن برای همه ورزشکاران قایقرانی سخت شده است. این موضوع باعث می‌شود تا انگیزه بازیکنان هم کم شود. برای تمرینات با مربی ارتباط داریم اما آنطور که باید نمی‌توان تمرین کرد.

ملی‌پوش کانوی ایران با اشاره به شرایطی که ورزش جهان دارد، یادآور شد: قایقرانی با سالهای خیلی خوب خود فاصله دارد که باید با برنامه‌ریزی و مدیریت خوب به این نتیجه رسید. البته همه دست به دست هم داده‌اند تا کار را جلو ببرند اما ویروس کرونا باعث شد تا بچه‌ها از شرایط خود دور شوند. البته با توجه به اینکه هنوز مشخص نیست المپیک برگزار می‌شود، بعید است فدراسیون جهانی بتواند مسابقات خود را برگزار کند اما اگر این اتفاق بیفتد ما باید اردوها را برگزار کنیم.

مجللی در پاسخ به این سوال که از تمرینات حریفانش در جهان خبر دارد یا خیر، گفت: همه کشورها به حالت قبل برگشته‌اند و تمرینات خود را پیگیری می‌کنند. من با ارتباطاتی که دارم دیده‌ام کشورهای مختلف سخت تمرین می‌کنند. تعطیلات طولانی اصلا برای ورزشکاران ما خوب نیست. اردوهای ما باید از 2 ماه قبل شروع می‌شد، نمی‌دانم چرا وزارت ورزش مجوز نمی‌دهد؟ شرایط اردو خاص است و ورزشکاران به جز تمرین دغدغه‌ای ندارند اما با دور شدن از اردو، عوامل جانبی روی روند تمرینات تاثیرگذار است.

وی همچنین درباره اینکه با تعطیلی اردوها شرایط مالی قایقرانان به چه صورت است، خاطرنشان کرد: اکثر ورزشکاران شغل دومی ندارند و خود را وقف ورزش کرده‌اند. در اکثر کشورها ورزش کردن شغل محسوب می‌شود اما در اینجا شرایط به گونه‌ای است که همه دغدغه دارند. با این شرایط کرونا هم همه در سختی قرار دارند. ورزشکاران هم برای مکمل، تغذیه، رفت و آمد و ... با سختی روبه‌رو هستند. اردوها تعطیل است و ما هم حقوقی نداریم.

ملی‌پوش قایقرانی کشورمان درباره اینکه برخی از ورزشکاران روئینگ در دریاچه تمرین می‌کنند، چطور ورزشکاران آبهای آرام هنوز در تعطیلات هستند، عنوان کرد: اگر روئینگ برگشته در حق بچه‌های آبهای آرام اجحاف می‌شود و این خوب نیست یکسری در اردو باشند. اگر اردو تعطیل است پس باید برای همه تعطیل باشد اما اینکه یکی دو نفر خاص در اردو باشند درست نیست. این تفاوت خوب نخواهد بود و باید شرایط برای همه یکسان باشد.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول