اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

کشف 417 کیلو تریاک دپوشده در عملیات پلیس سیرجان

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان از کشف 417 کیلوگرم تریاک دپوشده در یک منزل و دستگیری 2 قاچاقچی در عملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان خبرداد.

کشف 417 کیلو تریاک دپوشده در عملیات پلیس سیرجان

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، محمدرضا ایران‌نژاد اظها داشت: در این رابطه ماموران ضمن هماهنگی قضایی و طی یک عملیات ضربتی مکان مورد نظر را محاصره و در بازرسی از 2 خودروی پارک شده در حیاط این منزل در مجموع 417کیلوگرم تریاک کشف و 2 قاچاقچی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان ادامه داد: پلیس برای پیشگیری از ورود هرگونه مواد افیونی و تولیدات صنعتی خانمان‌سوز به میهن عزیزمان شبانه‌روز تلاش خواهد کرد تا نتیجه اصلی آن را خود مردم با داشتن جامعه و فرزندانی سالم و به دور از هر گونه مواد افیونی لمس کنند.

هچنین فرمانده انتظامی سیرجان از دستگیری 3 نفر سارق احشام و کشف 9 راس گوسفند سرقتی در این شهرستان خبر داد.

 ایران‌نژاد عنوان داشت: سرانجام با تلاش شبانه‌روزی مأموران پلیس آگاهی 3 متهم شناسائی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

وی افزود: این متهمان در بازجویی‌های انجام شده به سرقت 9 راس گوسفند به ارزش 270میلیون ریال از یکی از روستاهای شهرستان سیرجان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان با اشاره به معرفی سارقان به مراجع قضایی از شهروندان خواست  ضمن توجه به هشدارهای پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت،  در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/80015/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول