اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

۷۰ میلیارد تومان وام حمل‌ونقل روستایی به خراسان شمالی اختصاص می‌یابد

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان شمالی از توافق با معاونت ریاست جمهوری برای کمک اعتباری تأمین ۴۰۰ وسیله حمل‌ونقل روستایی خبر داد و گفت: ۷۰ میلیارد تومان وام برای ارتقا وضعیت حمل‌ونقل بار و مسافر روستایی در خراسان شمالی در نظر گرفته‌شده است.

۷۰ میلیارد تومان وام حمل‌ونقل روستایی به خراسان شمالی اختصاص می‌یابد

محمدرضا موفق در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به دیدار استاندار خراسان شمالی و معاون توسعه روستایی رئیس‌جمهور اظهار کرد: طی این دیدار مقررشده برای رفع بخشی از نیازمندی‌های حمل‌ونقل روستایی در خراسان شمالی کمکی از سوی معاونت توسعه روستایی ریاست جمهوری انجام شود.

وی با اشاره به تفاهم اولیه برای تأمین ۴۰۰ دستگاه انواع خودروهای حمل‌ونقل بار و مسافر برای بخش روستایی استان افزود: تفاهم نامه‌ای در این راستا تهیه‌شده که فی‌مابین استانداری خراسان شمالی و معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری برای تأمین این خودروها به همراه شرکت‌های خودروساز منعقد می‌شود.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان شمالی از ارائه تسهیلات در این راستای خبر داد و گفت: طی سالیان اخیر تخصیص خودروهای حمل‌ونقل بار و مسافر اعم از سواری، وانت‌بار، مینی‌بوس و ون متوقف‌شده بود اما اکنون با رایزنی‌های انجام‌شده در تلاش هستیم تا بالغ‌بر ۷۰ میلیارد تومان تسهیلات برای اجرای این طرح با اولویت روستاهای پرجمعیت خراسان شمالی اعطا کنیم.

محمدعلی شجاعی استاندار خراسان شمالی طی دیدار هفته گذشته با محمد امید معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس‌جمهور از اختصاص اعتبارات برای تأمین وسایل نقلیه روستایی در استان خبر داده بود.

شجاعی در این دیدار علاوه بر بیان نیازمندی استان به ارتقا وضعیت حمل‌ونقل روستایی، ایجاد و توسعه زیرساخت‌های روستایی و احداث مسکن روستاییان را موارد دیگر موردتوافق در این دیدار اعلام کرده بود.

گفتنی است براساس آمار بالغ‌بر ۴۳ درصد ساکنان خراسان شمالی روستانشین هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول