اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

ذبح ۳۹ راس گوسفند و توزیع بین نیازمندان همدان

مدیر امور شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در همدان از ذبح ۳۹ راس گوسفند و توزیع بین نیازمندان همدان به مناسبت عید قربان خبر داد و گفت: در عید غدیر نیز چهار سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند اهدا شد.

ذبح ۳۹ راس گوسفند و توزیع بین نیازمندان همدان

مهری مکاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از ذبح گوسفند در روز عید قربان و توزیع بین مهرجویان بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها خبر داد و اظهار کرد: در این روز ۱۷ راس گوسفند قربانی شد.

وی با بیان اینکه شعبه جهیزیه و درمان همدان نیز سه راس گوسفند ذبح و گوشت آن را بین مهرجویان توزیع کرد گفت: از سوی شعبه جهیزیه و درمان نیز ۹۰ بسته مواد غذایی شامل روغن، ماکارونی، حبوبات، عسل، رب، سیب زمینی و گوشت به مناسبت عید قربان بین نیازمندان توزیع شد.

مدیر امور شعب بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در همدان خاطرنشان کرد: به همت والای خیرین بزرگوار توانستیم در روز عید قربان در سطح استان ۳۹ راس گوسفند تهیه و ذبح و به همراه ۱۶۰ بسته گوشت دریافتی از دیگر خیرین عزیز به جامعه هدف اهدا کنیم.

اهدای ۴ سری جهیزیه

وی از توزیع سبد کالا شامل برنج، روغن، چایی، رب، سویا، ماکارونی و گوشت در عید بزرگ غدیر بین خانواده های زیر پوشش بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها از سوی شعبه عام خبر داد و افزود: به مناسبت این عید بزرگ ۱۵۰ پرس غذای گرم در بین جامعه هدف توزیع شد.

مکاری با اشاره به اهدای چهار سری جهیزیه به نوعروسان زیر پوشش توسط شعبه جهیزیه و درمان به مناسبت عید غدیر خم گفت: خیرین ما را یاری کنند تا کمک‌ها به دست نیازمندان واقعی برسد.

وی با اشاره به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۰۰۱۱۵ بانک ملی به نام بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها، آدرس این مجموعه را بلوار خواجه رشید، نرسیده به چهار راه شریعتی ،کوچه تقوی،کوچه شهید قشمی عنوان کرد.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول