اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

باید‌ونباید‌های نشست های خبری فوتبال| سردبیر ورزشی ایسنا: سازمان لیگ هم با غیبت مربیان کنار آمده/جرایم نقدی بازدارنده نیست

سردبیر ورزشی خبرگزاری ایسنا گفت:به نظر می رسد سازمان لیگ هم خودش با این عدم حضورها کنار آمده است و نمی خواهد چرایی و اشکالات لیگ را با تحت فشار قرارداد مربیان حادتر کند.

باید‌ونباید‌های نشست های خبری فوتبال| سردبیر ورزشی ایسنا: سازمان لیگ هم با غیبت مربیان کنار آمده/جرایم نقدی بازدارنده نیست

یوسف اکبری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد نحوه برگزاری نشست های خبری در لیگ برتر و انتقادهایی که به سازمان لیگ در این باره وارد است، اظهار داشت: به نظر می رسد فوتبال ایران دچار بی‌نظمی شده است بیماری کرونا هم مزید بر علت شده تا فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به این بی نظمی ها مشروعیت بدهند. 

وی افزود: مشروعیتی که مدیران اجرایی سازمان لیگ برای عدم حضور مربیان در نشست های خبری لیگ می دهند ناشی از کرونا است اما ما پیش از این هم شاهد برخی بی نظمی ها در برگزاری کنفرانس های خبری بوده ایم. 

سردبیر ورزشی ایسنا تاکید کرد: خیلی از هواداران تیم ها منتظر هستند مربیان بعد از بازی نظرشان را در مورد آن مسابقه بگویند به خصوص این موضوع شامل هواداران استقلال می شود که سرمربی این تیم در نشست ها شرکت نمی کند. به نظر می رسد سازمان لیگ هم خودش با این عدم حضورها کنار آمده است و نمی خواهد چرایی و اشکالات لیگ را با تحت فشار قرارداد مربیان حادتر کند. 

اکبری تصریح کرد: اگر سازمان لیگ متولی بهتری داشت حتما اصرار به برگزاری حرفه ای تر مسابقات داشت. این موضوع هم در مورد نشست های خبری و هم میکسدزون ها می شود. مثلا اکنون که کرونا هست و میکسدزونی نیست نماینده سازمان لیگ می تواند از بازیکنان مصاحبه بگیرد و در اختیار رسانه ها قرار گیرد. 

وی خاطر نشان کرد: وضعیت حاکم بر نشست های خبری و غیبت مربیان با توجه به شرایط کرونا غیر قابل توجیه و پذیرش است و سازمان لیگ باید عزم و جزم بهتری برای منظم تر شدن این نشستها داشته باشد. 

سردبیر ورزشی ایسنا با اشاره به جرایم نقدی که برای مربیان غایب در نشست ها در نظر گرفته می شود، یادآور شد: با توجه به تورمی که در کشور داریم جرایم سه الی 5 میلیونی برای مربیان بازدارنده نیست. متاسفانه جرایم فوتبال ما متناسب با تورم جامعه رشد پیدا نمی کند. سازمان لیگ اگر می خواهد مربیانی که در نشست ها حاضر نمی شوند را با جریمه نقدی از اینکار باز دارد کافی نیست و در کنار آن باید از روش های دیگری هم استفاده کند. مربیان باید بدانند که حضور در نشست های خبری احترام به همه هست. 

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول