اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

رفع مشکلات ترافیکی شهرکرد در دستورکار شهرداری/ احتمال به مزایده گذاشتن برج‌های دوقلو وجود دارد

شهردار شهرکرد با اشاره به رفع مشکلات ترافیکی این شهر گفت: ایجاد زیرگذر و روگذر در میدان معلم و خیابان طالقانی در دستور کار شهرداری است.

رفع مشکلات ترافیکی شهرکرد در دستورکار شهرداری/ احتمال به مزایده گذاشتن برج‌های دوقلو وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، بهادر عبدالغنی صبح امروز در نشست‌ خبری با اصحاب رسانه، ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: امیدواریم خبرنگاران با انتقادات سازنده خود ما را در جهت بهبود خدمات‌دهی یاری کنند.

اتمام برج‌های دوقلو نیازمند 400 میلیارد تومان است

شهردار شهرکرد با بیان اینکه پروژه برج‌های دوقلو شهرداری را به شدت گرفتار کرده است، افزود: اتمام این پروژه نیازمند نزدیک به ۴۰۰ میلیارد تومان است و احتمال به مزایده گذاشتن کل مجموعه وجود دارد.

وی با اشاره به ترافیک میدان معلم اظهار داشت: رفع این مشکل با ایجاد زیرگذر و روگذر ممکن است، تمهیدات لازم برای آن اندیشیده شده است و کلنگ ساخت آن توسط قرارگاه خاتم‌الانبیا خواهد خورد.

عبدالغنی اضافه کرد: اجرای زیرگذر و روگذر طالقانی در مرحله مطالعه است و به لحاظ اجتماعی دارای حواشی و مشکلاتی است که در حال بررسی می‌باشد.

شهردار شهرکرد در خصوص سایر پروژه‌های شهرداری شهرکرد عنوان کرد: 12 پروژه تعریف و 4 میلیارد تومان مصوبه شورا برای آن‌ها گرفته شده است.

قصد حضور در هیچ انتخاباتی را ندارم

وی با بیان اینکه بازدیدهای متعدد و ارتباط با رسانه لازمه کار شهرداران است، تصریح کرد: قصد حضور در هیچ انتخاباتی را ندارم.

عبدالغنی خاطرنشان کرد: رونق ساخت و ساز و ایجاد ظرفیت در بحث مسکن برای کنترل قیمت و تامین مسکن مردم شهر در دستور کار شهرداری است.

شهردار شهرکرد اظهار داشت: مطالعات علمی و تخصصی و مشاوره ترافیکی برای رفع ترافیک‌های شهری انجام شده است.

ضعف شهرداری شهرکرد در حوزه پسماند

وی با بیان اینکه بدون شک یکی از ضعیف‌ترین مراکز استان‌ها در ایجاد درآمد پایدار هستیم، گفت: در حوزه پسماند هم بسیار ضعیف هستیم.

عبدالغنی در پایان گفت: هنوز کمپینگ مسافر نداریم که بنا شده یک ظرفیت ۲۰۰ چادری در پارک‌ملت ایجاد شود.
 
انتهای پیام/68033/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول