اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

اتصال برق، علت آتش‌سوزی در بازار پردیس کیش/ یک نفر جان باخت + فیلم و عکس

بازار تجاری پردیس 1 از مطرح‌ترین مراکز خرید جزیره زیبای کیش صبح امروز دچار حریق شدید شد.

اتصال برق، علت آتش‌سوزی در بازار پردیس کیش/ یک نفر جان باخت + فیلم و عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از کیش، حوالی ساعت ۶:۳۰ صبح امروز یکشنبه 19 مردادماه ورودی شماره ۳ بازار تجاری پردیس ۱ کیش به‌دلیل اتصال برق اسپلیت یک واحد کفش فروشی دچار حریق شد و به دیگر واحدهای تجاری سرایت کرد به‌طوری که تاکنون ده‌ها مغازه تحت تاثیر این آتش‌سوزی مهیب قرار گرفته و دچار آسیب جدی شده‌اند.

 

 

نیروی های امدادی و  آتش‌نشانی شرکت عمران و خدمات کیش با حضور در محل حادثه پس از ساعت‌ها تلاش، موفق به اطفای حریق این مجتمع تجاری شدند.

 

 

لازم به ذکر است که به‌دلیل عدم دسترسی نامناسب این مرکز خرید در مواقع بحرانی، نیروهای امدادی و  آتش‌نشانی کیش مجبور به تخریب بخشی از  بازار با ماشین‌آلات سنگین شدند.

 

 

هر چند که با تلاش نیروهای آتش‌نشانی و پرسنل شرکت عمران و خدمات، آتش در بازار پردیس 1 کیش موقتا کنترل و خاموش شد و هم‌اکنون نیروها در حالا تلاش برای تخلیه دود از داخل بازار هستند اما خبرها حاکی از کشته شدن یک نفر در این حادثه آتش‌سوزی است.

 

 

رحمان سادات نجفی مدیرعامل جامعه بازاریان کیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کیش گفت: بنا بر شواهد اولیه، علت آتش‌سوزی، اتصال برق در اسپیلیت یکی از غرفه‌ها بوده است.

وی افزود: متاسفانه حریق به دیگر غرفه‌های بازار سرایت نموده است که مطمئنا  طی روزهای آینده نظر دقیق و کارشناسی پس از انجام بررسی‌های لازم توسط آتش‌نشانی جزیره کیش اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/3264/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول