اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

فاز نخست پویش سراسری «آماده باش» در زنجان کلید خورد

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: فاز نخست پویش سراسری «آماده باش» در زنجان کلید خورد.

فاز نخست پویش سراسری «آماده باش» در زنجان کلید خورد

علی خلیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: پویش سراسری «آماده باش» به صورت پایلوت، ویژه ایام کرونا و در راستای فرهنگ‌‌سازی مشارکت مردم در برنامه‌های ورزش همگانی برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: این  طرح در زنجان به صورت پایلوت، ویژه ایام کرونا و در راستای فرهنگ سازی مشارکت مردم در برنامه‌های ورزش همگانی برگزار می‌شود.

وی از آغاز فاز نخست پویش سراسری «آماده باش»  خبر داد و افزود: این  طرح در زنجان به صورت پایلوت، ویژه ایام کرونا و در راستای فرهنگ سازی مشارکت مردم در برنامه‌های ورزش همگانی برگزار می‌شود.

خلیلی با بیان اینکه آغاز طرح آماده باش با تبلیغات گسترده و فعال در فضای مجازی همراه است تصریح کرد: این طرح از تاریخ 14 تا 31 مرداد برگزار می‌شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان همچنین از اجرای طرح  «آوای ورزش در همسایگی» نیز خبر داد و گفت: در همین راستا و ویژه ایام کرونا در مجتمع‌های مسکونی مشروحه طرح ورزش همگانی اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: مجتمع مسکونی بهاران واقع در گلشهر کاظمیه، مجتمع مسکونی کوی سازمانی ارتش واقع در میدان ارتش، مجتمع مسکونی فجر واقع در تقاطع تربیت، مجتمع مسکونی قصر پونک واقع در شهرک پونک، مجتمع مسکونی آسمان آبی «1» واقع در شهرک پونک، مجتمع مسکونی باران 1 و2 واقع در گلشهر کاظمیه و مجتمع مسکونی الماس واقع در شهرک اندیشه میزبان این طرح هستند.

خلیلی با بیان اینکه کم‌تحرکی و افزایش وزن نیز از عوامل و زمینه‌های پرخطر در ابتلا به ویروس کروناست افزود: ورزش و سلامتی ارتباط تنگاتنگی باهم دارند و با توجه به شرایط ویژه حاکم در جهان و کشور و تعطیلی باشگاه‌های ورزشی اجرای طرح های این چنینی می تواند تا حدودی از بوجود آمدن معضلات و فجایع آثار خانه نشینی بکاهد.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول