اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

پلمب انبار تجهیزات پزشکی غیراستاندارد در کهریزک/ ۳۴۰هزار قطعه غیربهداشتی کشف شد

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری گفت: یک انبار و کارگاه تولیدی تجهیزات پزشکی غیر استاندارد در کهریزک با بیش از ۳۴۰هزار قطعه پزشکی غیربهداشتی کشف و پلمب شد.

پلمب انبار تجهیزات پزشکی غیراستاندارد در کهریزک/ ۳۴۰هزار قطعه غیربهداشتی کشف شد

لطف الله ستاره رئیس اتاق اصناف شهرستان ری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرری اظهار کرد: در بازرسی‌های سرزده اخیر بازرسان اتاق اصناف شهرستان ری از واحد‌های نگهداری کالا، در یکی از انبارهای بخش کهریزک تعداد ۳۴۰ هزار قطعه از ۲۱ نوع کالای پزشکی به همراه میزان انبوهی از مواد اولیه تولید تجهیزات پزشکی و ۳۰هزار قطعه مش بینی کشف شده است.

وی با بیان اینکه کالاهای کشف شده غیربهداشتی و غیراستاندارد هستند، افزود: در این انبار انواع کالای پزشکی شامل مش بینی، ماسک فیلتر دار، شیلد صورت، شیلد چشمی، روکش کفش، آبسلانگ چوبی، باند زخم بندی و غیره تولید و بسته بندی می‌شد که همه آن‌ها معدوم سازی می‌شود‌. 

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری ادامه داد: با توجه به احراز تخلف توسط مقام قضایی و اعلام جرم مبنی بر تهدید علیه بهداشت و سلامت عمومی مردم و جامعه از سوی نماینده اداره بهداشت شهرستان ری پرونده برای اقدام قضایی به دادگاه ارسال شد.

ستاره در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان  عزیز شهرستان ری می‌توانند گزارشات خود را در خصوص تخلفات صنوف به شماره ۵۵۹۷۲۷۲۱ واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف شهرستان ری گزارش دهند.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول