اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

آکادمی بین‌المللی موتورسواری و اتومبیلرانی در زاهدان راه‌اندازی شد

با حضور سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، آکادمی بین‎‌المللی موتورسواری و اتومبیلرانی در زاهدان راه‌اندازی شد.

آکادمی بین‌المللی موتورسواری و اتومبیلرانی در زاهدان راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان سیستان و بلوچستان، مازیار ناظمی در حاشیه افتتاح آکادمی بین المللی زاهدان گفت: تاسیس آکادمی ها می تواند به عنوان مراکز پژوهش، تحقیق و آموزش محسوب و برند خوبی برای فدراسیون و هیات های استانی باشد.

سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشور افزود: هیات های استانی در آکادمی می توانند به برگزاری کلاس های تخصصی ،علمی و آموزشی بپردازند، ضمن این که این آکادمی ها می توانند محلی برای کشف استعدادها و ارتقای سطح کیفی رشته های موتورسواری و اتومبیلرانی نیز باشد.

سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با بیان اینکه آکادمی بین المللی موتورسواری و اتومبیلرانی به منظور استانداردسازی آموزش‌ها و توسعه پایداردر استانها راه اندازی می شود بیان کرد:مجوز ایجاد آکادمی همچنین به چند استان دیگر در کشور نیز اهدا شده که استان سیستان و بلوچستان یکی از این استان ها است.

ناظمی ادامه داد: منطقه کویری و سواحل دریای زیبای عمان در چابهار با داشتن ورزشکاران علاقه مند زمینه را برای توسعه این ورزش در استان فراهم کرده است که تلاش کرده ایم با رایزنی های انجام شده با مسئولین استانی و کشوری با توجه به همسایگی سه کشور افغانستان ، پاکستان و هند برای سواحل مکران جهت برگزاری رقابتهای بین المللی قدم های مثبتی برداریم.

وی عنوان کرد: معضل این ورزش در بسیاری از استان ها کمبود پیست و فضای ورزشی است که در استان سیستان و بلوچستان شهرستان زاهدان پیست موتور سواری و اتومبیلرانی تکتازان و پیست دهکده المپیک موجود می باشد که در اختیار ورزشکاران قرار گرفته است.

گفتنی است: سرپرست فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری به سرزمین نخل آفتاب استان سیستان و بلوچستان از پیست موتورسواری مجموعه ورزشی دهکده المپیک زاهدان بازدید کردند.

انتهای پیام/3139/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول