اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

مرگ 7 البرزی بر اثر کرونا ویروس/129 نفر بدحال هستند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با بیان اینکه 7 البرزی در 24 ساعت گذشته جان خود را از دست داده است، افزود: 129 نفر از بیماران بستری شده بدحال هستند.

مرگ 7 البرزی بر اثر کرونا ویروس/129 نفر بدحال هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حسین کریم، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، امروز در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه در یک روز گذشته 428 نفر به صورت سرپایی به مراکز درمانی در استان البرز مراجعه کردند، گفت: طبق آخرین آمار طی 24 گذشته 65 بیمار دیگر در استان البرز بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان البرز بستری شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با بیان اینکه اگر مردم به همین ترتیب پروتکل‌ها را رعایت کنند به مرود زمان با کاهش تدریجی آمار همراه خواهیم بود، ادامه داد: تا حد امکان از حضور در اماکن عمومی، تجمع‌ها و مسافرت پرهیز شود.

وی تعداد بیماران بستری شده از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز 13 هزار و 486 نفر برشمرد و اظهار کرد: 11 هزار و 941 نفر از این تعداد قطعی مبتلا به کرونا بودند.

این مقام مسؤول تصریح کرد: در حال حاضر  تعداد ۵۲۶   نفر شامل موارد ( قطعی، محتمل و مشکوک) در مراکز درمانی بستری هستند که از این تعداد  ۲۱۳ نفر بیمار قطعی کووید ۱۹ هستند.

کریم اضافه کرد: 117 بیمار بستری شده در مراکز درمانی استان البرز جوان و کمتر از 50 سال سن دارند و تعداد بیماران بد حال در این استان ظرف همین مدت زمان به 129 نفر رسیده است.

وی بیان کرد: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته هفت بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری  در استان به ۸۰۴ نفر رسید.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول