اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

ستاری: رونمایی از پنجه‌های کربنی ورزشی CGS/ توجه شرکت‌های دانش‌بنیان به حوزه توان‌بخشی

معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری گفت: تنوع محصولات توان‌بخشی و توسعه تکنولوژی‌های جدید در کشور از پتانسیل خوبی برخوردار است.

ستاری: رونمایی از پنجه‌های کربنی ورزشی CGS/ توجه شرکت‌های دانش‌بنیان به حوزه توان‌بخشی

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری ظهر امروز در مراسم رونمایی از پنجه‌های کربنی ورزشی CGS که در محل معاونت علمی و فناوری برگزار شد، گفت: ماهیت شرکت‌های دانش‌بنیان، رفع مشکلات مردم است.

وی با اشاره به حوزه توانبخشی در کشور گفت: این حوزه یکی از بخش‌های مفقود شده در کشور به شمار می‌رود و غفلت‌های تاریخی در آن شده است.

ستاری گفت: تنوع محصولات توانبخشی و توسعه تکنولوژی‌های جدید در کشور از پتانسیل خوبی برخوردار است و با توجه به اینکه محصولات  چنین حوزه‌ای از تکنولوژی بالایی برخوردار هستند باید در ساخت محصولات توانبخشی از مهندسی علم و مواد مهندسی مکانیک استفاده شود. 

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در ادامه اضافه کرد: یک شرکت دانش‌بنیان در اصفهان موفق به تولید پنجه‌های کربنی ورزشی شده است که قیمت آن نیز نسبت به مشابه خارجی آن پایین است. 

 ستاری ادامه داد:  شرکت‌ها هر روزه ایده‌های جدید و نوآورانه خود را در راستای زندگی بهتر ما ارائه می‌کنند و هدف ما از آموزش این است که بتوانیم در کشور ارزش افزوده ایجاد کنیم تا مشکلات مردم را برطرف کنیم؛ پس اگر چنین اقدامی  انجام نشود، تاکنون اشتباه رفته‌ایم. 

وی گفت: مردم باید اثر ایده‌های نو حاصل از آموزش در دانشگاه‌ها را حفظ کنند. ما همواره در معاونت علمی حمایت‌ها را در حوزه توانبخشی گسترش خواهیم داد تا بتوانیم هر روز شاهد ایده‌های نو باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول