اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

«خبرگزاری فارس» در مسیر حفظ ارزش‌های نظام گام برداشته است

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی گفت: حساسیت دشمن به انتشار اخبار خبرگزاری فارس دلیلی بر درستی کار خبرنگاران و فعالان این رسانه بوده که در مسیر انقلاب و حفظ ارزش‌های نظام گام برداشته‌اند.

«خبرگزاری فارس» در مسیر حفظ ارزش‌های نظام گام برداشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، صبح امروز به مناسبت روز خبرنگار، معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی به همراه مسؤولین بسیج رسانه و روابط عمومی سپاه استان در دفتر خبرگزاری فارس در استان حضور یافتند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی ضمن تبریک دهه ولایت و امامت و روز خبرنگار، اظهار داشت: مجموعه خبرگزاری فارس، مجموعه‌ای انقلابی بوده که دلیل آن حساسیت بیشتر دشمنان و معاندان بر اخبار این خبرگزاری است.

حمیدرضا برات‌زاده تصریح کرد: حساسیت دشمن به انتشار اخبار این خبرگزاری دلیلی بر درستی کار خبرنگاران و فعالان این رسانه بوده که در مسیر انقلاب و حفظ ارزش‌های نظام گام برداشته است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی افزود: مجموعه خبرگزاری فارس گوش به فرمان رهبری بوده و در راستای منویات ایشان برای حفظ روحیه امید در جامعه و  رسیدن زودتر انقلاب به اهدافش تلاش‌های خوبی انجام داده که جای تقدیر دارد.

برات‌زاده با اشاره به اینکه همیشه رسانه‌ها در دفاع از ارزش‌های و انقلاب مؤثر بوده و نقش منحصر به فردی ایفا نموده‌اند، یادآور شد: نقش رسانه‌ها در این ایام متفاوت شده و امروز نوک پیکان و خط مقدم نبرد با دشمن هستند.

وی با بیان اینکه امروز دشمن علی‌رغم تلاش‌هایی که در جنگ سخت نموده و با شکست مواجه شده، جنگ هوشمند و رسانه‌ای را به کار گرفته است، اضافه کرد: امروز هدف دشمن مهندسی کردن افکار، ادراک، عقاید و باورهای مردم جهت ناکارآمد نشان دادن نظام، انقلاب و اسلام بوده و در این راستا هر آنچه داشته را به میدان آورده، بنابراین سهم رسانه‌ها برای اینکه دشمن به نتیجه دلخواه خود دست نیابد سهم مؤثری است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه دشمن در پی این بوده تا اوج ناامیدی را در جامعه القاء نماید، تصریح کرد: تاکنون مسیر انقلاب درست بوده لذا سر و صدای دشمن بیشتر شده و باید به رسانه‌ها که در راه مقابله مستقیم با دشمن قرار دارند کمک شود.

مسؤول بسیج رسانه خراسان‌جنوبی نیز در ادامه این دیدار اظهار داشت: به شهادت رسیدن شهید «صارمی» و یکی از پاسداران انقلاب اسلامی در کنار یکدیگر و درآمیخته شدن خون این شهدا پیامی دارد که خبرنگاران بصیر پاسداران انقلاب هستند.

سجاد رضایی ادامه داد: خبرنگاران فارس در خط مقدم انقلاب فعالیت دارند و این خبرگزاری در خط اصلی جبهه انقلاب گام برداشته است.

وی با تأکید بر لزوم رفع موانع پیش روی اصحاب رسانه، گفت: با توجه به اینکه خبرنگاران در جبهه اصلی مقابله با دشمن تلاش می‌کنند باید مدیران موضوعات و مشکلات رسانه‌ها را به جد مورد رسیدگی قرار دهند.

انتهای پیام/69027/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول