اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

برگزاری مراسم عزاداری در ماه محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی/ از تجمع‌های خطرآفرین جلوگیری می‌شود

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: مراسم عزاداری امام حسین(ع) در ماه محرم بر اساس پروتکل‌های بهداشتی ستاد ملی کرونا در استان برگزار خواهد شد.

برگزاری مراسم عزاداری در ماه محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی/ از تجمع‌های خطرآفرین جلوگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در جلسه ستاد استانی برگزاری مراسم محرم، اظهار کرد: از سوی ستاد ملی کرونا دستورالعملی ارسال شده مبنی بر اینکه عزاداری‌ها همراه با حفظ سلامت عزادارن برگزار شود.
وی خاطرنشان کرد: تقویت امت اسلامی امری مهم است و هر چیزی که این مهم را تقویت کند لازم بوده، همچنان‌که هر موضوع در ضدیت و تعارض با تقویت امت اسلامی، حرام است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به تحصای پیشنهادها و نظرات دستگاه‌های ذی‌ربط در برگزاری آئین عزاداری امام حسین(ع)، افزود: در استان نیز بر اساس دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا عمل خواهد شد.

شاهرخی بیان داشت: مردم نیز بایستی همکاری لازم را برای برپایی هرچه بهتر و همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی داشته باشند.

وی، ماه محرم و عزاداری امسال را به دلیل شیوع کرونا متفاوت‌تر از سال‌های گذشته عنوان و تصریح کرد: در هیات‌ها بایستی از تجمع‌های خطرآفرین جلوگیری شود، مردم فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کرده و از ماسک و دستکش استفاده کنند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان ادامه داد: آموزش‌های کافی و به‌روزی به عوامل برگزاری عزاداری در هیات‌ها از سوی دانشگاه علوم پزشکی و دیگر نهادها ارائه می‌شود که باید بر اساس این آموزش‌ها عمل شود.

شاهرخی در خصوص آئین گل‌مالی نیز گفت: برای این مراسم خاص نیز پس از بازبینی‌های دقیق، از طریق انشگاه علوم پزشکی و ستاد استانی کرونا مراتب به اطلاع مردم خواهد رسید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول