اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

شریفی نسب: داوران با غرض برای ما قضاوت می کنند/ صنعت نفت دور رفت خوش شانس بود و دور برگشت بدشانس

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: سال ها در لیگ برتر بوده ام و می دانم برخی داوران با غرض برای ما سوت می زنند.

شریفی نسب: داوران با غرض برای ما قضاوت می کنند/ صنعت نفت دور رفت خوش شانس بود و دور برگشت بدشانس

امید شریفی نسب در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان قبل از بازی با پیکان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر اظهار داشت: برای شخصیت، دل خود و شهرمان مقابل پیکان به زمین می رویم و این بازی جدا از مباحث فنی اهمیت بسیار زیادی برای صنعت نفت دارد. باید بیشتر از حد توان مان بجنگیم و پیکان را ببریم. دنبال جایگاه بالاتری در جدول هستیم زیرا فاصله صنعت با نزدیک ترین تعقیب کننده اش در جدول یعنی نساجی فقط دو امتیاز است و باید با نتیجه گرفتن در این بازی اجازه ندهیم این فاصله کمتر شود.

وی افزود: می دانیم شهرخودرو در دو هفته پایانی بازی های سختی پیش رو دارد و اگر در این دیدارها نتیجه نگیرد، می توانیم با برتری در سه بازی بعدی مان در جایگاه ششم جدول قرار بگیریم. البته این موضوع به شرطی محقق می شود که داوران هم بخواهند صنعت نفت در بازی هایش به نتیجه برسد. اگر آنها نخواهند همان اتفاقی می افتد که در دیدار ما با شهرخودرو رقم خورد.

مربی تیم صنعت نفت آبادان خاطرنشان کرد: در سه بازی اخیرمان از داوری ضربه دیده ایم. باور کنید داوری ها در نتایج ضعیف اخیر صنعت نفت خیلی تاثیرگذار بوده است. اگر از این سه بازی جای یک امتیاز، شش امتیاز می گرفتیم اکنون 43 امتیازی بودیم و شرایط مان در جدول خیلی تغییر می کرد. اسم این مسائل را اشتباهات داوری نمی گذارم. چندین سال در لیگ برتر بازی کرده ام و مدتی است مربیگری می کنم. تفاوت اشتباه داوری با ناداوری را می دانم. به همین دلیل اسم این موارد را با غرض داوری کردن می گذارم.

شریفی نسب درباره ارزیابی اش از وضعیت تیم پیکان توضیح داد: این تیم را به خوبی آنالیز کرده ایم و مرتضی بچاری برای تحلیل نقاط ضعف و قوت حریف خیلی زحمت کشیده است. فکر می کنم بازی مشکلی پیش رو داریم زیرا شرایط پیکان به شکلی است که باید صنعت نفت را شکست بدهد. این تیم هم کار سختی دارد اما سعی می کنیم اگر بدشانسی اجازه بدهد و داوری هم به ضررمان سوت نزند، از این بازی خارج از خانه سه امتیاز را بگیریم.

وی درباره نفرات غایب صنعت نفت مقابل پیکان گفت: سیروان قربانی روز گذشته در تمرین دچار آسیب دیدگی شد و این بازی را از دست داد. به جز وی بازیکن محروم یا مصدومی نداریم. 

دستیار بهنام سراج درباره دلیل پرواز نکردن وی با تیم صنعت نفت به تهران خاطرنشان کرد: سراج فردا به تهران می آید. من نمی دانم مشکل وی چه بوده است اما فردا از اهواز به تهران می آید.

شریفی نسب تصریح کرد: عبدالله ویسی و بهروز مکوندی با من و سراج همبازی بوده و مدتی هم مربی ام بوده اند. در فوتبال حرفه ای این مسائل جا افتاده است و در مقابل کادرفنی خوزستانی پیکان، دنبال نتیجه گرفتن صنعت نفت هستیم. احترام زیادی به حریف می گذاریم اما با توجه به شرایط تیم خودمان باید این بازی را ببریم. جای اشتباه و خطا نداریم. بازیکنان صنعت نفت باید توپ ها را به گل تبدیل کنند و داوران هم نباید اشتباه کنند تا وضعیت به سود ما شود.

وی درباره دلیل عملکرد ضعیف صنعت نفت در نیم فصل دوم عنوان کرد: بخشی از این موضوع به دلیل شیوع ویروس کرونا بوده و همه تاثیر این ویروس را می دانند. من به نتیجه کاری ندارم اما اگر نوع بازی صنعت نفت در نیم فصل دوم را با دور رفت مقایسه کنیم متوجه می شوید خیلی خوب کار کردیم. اگر بازی ها را بدون در نظر گرفتن نتایج تیم در نیم فصل اول و دوم محاسبه کنیم، متوجه می شویم صنعت نفت در نیم فصل اول خیلی خوش شانس بود و در نیم فصل دوم هم خیلی بدشانسی آوردیم. این مسائل در کنار مشکلات مالی باشگاه، شرایطی که کرونا ایجاد کرد و البته اشتباهات داوری سبب شد نتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

مربی تیم صنعت نفت توضیح داد: سپاهان با آن نفرات و امکانات در هفت هفته اخیر هشت امتیاز گرفته و صنعت نفت هم در همین تعداد بازی هشت امتیاز کسب کرده است. نتیجه گیری در نیم فصل دوم خیلی دشوار است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول