اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

پیگیری مشکلات فوتبال ساحلی سمنان/ گلرو: مدیران حمایت کنند

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس با پیگیری مشکلات فوتبال ساحلی سمنان تأکید کرد: همه مدیران از ورزش و فوتبال ساحلی سمنان حمایت کنند.

پیگیری مشکلات فوتبال ساحلی سمنان/ گلرو: مدیران حمایت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، انتشار گزارش «روایت تلخ قلعه سیمرغ| ایستاده در اوج نامهربانی‌ها!» با موضوع پیگیری دغدغه‌های تیم لیگ برتری فوتبال ساحلی سمنان، واکنش‌های مختلفی را در استان سمنان به همراه داشت.

عباس گلرو، نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس در همین زمینه، در تماس تلفنی با مهدی شریفی، سرمربی تیم فوتبال ساحلی سپاهان شهرداری سمنان، مسائل و مشکلات این تیم و فرایند آماده‌سازی بازیکنان را برای حضور پرقدرت در رقابت‌های لیگ برتر پیگیری کرد.

او در این تماس تلفنی، بر ضرورت توجه جدی به این تیم از سوی مسؤولان ذی‌ربط در استان سمنان تأکید کرد و گفت: حمایت مادی و معنوی از ورزش به‌ویژه در حوزه انتخابیه سمنان، مهدی‌شهر و سرخه یکی از ضرورت‌های غیرقابل انکار است و مدیران استانی باید به این امر توجه داشته باشند.

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس همچنین ضمن خداقوت به اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال ساحلی سمنان، برای آنها در رقابت‌های پیش‌رو در لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران آرزوی موفقیت کرد و گفت: قصد داشتیم برای عرض خداقوت در یکی از تمرین‌های تیم حاضر شویم که تغییر در برنامه تمرینات به علت تعطیلات اخیر و تراکم برنامه‌های خانه ملت مانع از آن شد؛ اما امیدواریم منتخب سمنان مایه افتخار ورزش استان در رقابت‌های لیگ برتر شود.

به گزارش فارس؛ مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی امسال با حضور ۱۲ تیم برگزار می‌شود و این رقابت‌ها به‌صورت مجتمع و در سه گروهِ چهار تیمی برگزار خواهد شد.

تیم سپاهان شهرداری سمنان در گروه خود با ایفا اردکان، موج‌سواران نوشهر و ملوان بندر گناوه هم‌گروه است.

رقابت‌ها از روز سه‌شنبه در یزد در مرحله رفت آغاز می‌شود. هر چهار تیم در یزد مستقر می‌شوند.

تیم فوتبال ساحلی سپاهان شهرداری سمنان در روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و جمعه مسابقه خواهد داشت و بدین ترتیب، دور رفت این رقابت‌ها تمام می‌شود.

سمنان در دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران، میزبان است.

ورزشکاران تیم‌های هم‌گروه سمنان از ۳۱ مردادماه وارد سمنان می‌شوند و رقابت‌ها از یکم شهریورماه در زمین فوتبال ساحلی سیمرغ سمنان آغاز می‌شود.

انتهای پیام/2249/م/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول