اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رسانه

تلاش رسانه‌های معاند برای فریب افکار عمومی

کارشناس مسائل رسانه شبکه های ماهواره ای دشمن را به عنوان تریبونی با صدای بلند و در عین حال دارای ضعف های بسیار در مواجهه با کشورمان توصیف کرد.

تلاش رسانه‌های معاند برای فریب افکار عمومی

به گزارش خبرنگار رسانه خبرگزاری فارس، مهدی فضائلی کارشناس مسائل رسانه در برنامه گفتگوی سیاسی رادیو گفت‌و‌گو، در خصوص شگرد ضد ایرانی رسانه های معاند اظهار کرد: رسانه دشمنان ایران نسبت به شرایط داخلی کشورمان مطالعه کرده‌ و متوجه شده اند که ما در حوزه اقتصاد ضعیف هستیم.

معاون دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب ادامه داد: در همین چارچوب رسانه های خارجی و فارسی زبانِ معاند فشارهای خود را از طریق این حوزه خبری وارد می کنند. 

فضائلی با اعتقاد بر اینکه مشکلات و ضعف های داخلی کشور زمینه را برای عملیات روانی دشمن در رسانه های غربی فراهم می کند، گفت: اشتباه در رسانه های داخلی باعث نتیجه بخش بودن یک سری از اقدامات دشمنان می شود.

وی خاطرنشان کرد: از طرف دیگر باید بدانیم که دشمنان علی رغم سر و صدای بلندی که در رسانه های فضای مجازی و ماهواره ای دارند، بازهم دچار ضعف هستند و ما می توانیم از طریق این ضعف به آنها ضربه بزنیم.  

فضائلی ادامه داد: مثلاً شما ماهواره می سازید، آن را به فضا پرتاب کنید ولی دشمنان در رسانه های خود تلاش می‌کنند با عملیات روانی  این موضوع را تبدیل به یک نقطه ضعف برای شما کنند. 

مدیرعامل اسبق خبرگزاری فارس با بیان اینکه در مقابله با جنگ تحریف، رسانه ها یک ضلع مهم ماجرا هستند، افزود: رسانه ضلع اصلی ماجرا است ولی باید در مورد برخی از مسائل از جمله حل مشکلات اقتصادی، افزایش تولید و رفع برخی از ناکارآمدی ها اقدامات عملی انجام دهیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول