اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

نقش خبرنگاران در آگاه‌سازی مردم بسیار موثر بوده است

فرمانده انتظامی خلیل‌آباد گفت: همکاری و همراهی مردم و مسؤولان و از همه مهم‌تر رسانه‌ها و خبرنگاران بسیار موثر بوده و امیدواریم این همراهی تداوم داشته باشد، چراکه نقش خبرنگاران در آگاه‌سازی مردم بسیار موثر بوده است.

نقش خبرنگاران در آگاه‌سازی مردم بسیار موثر بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل‌آباد، سرهنگ ولی الله غلامی عصر امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته خبرنگار در دفتر فرماندهی انتظامی این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: با توجه به شرایط و اوضاع اقتصادی و سیاسی، دشمن اصل نظام را هدف قرار داده و مردم هم به خاطر اصل نظام سختی‌های ناشی از هدف دشمنان را تحمل می‌کنند، اما در بحث ریشه و اصالت دینی ما در جهان سرآمد هستیم و دشمن با همین اسلامیت ما کار دارد.

وی با بیان اینکه در خلیل‌آباد در حوزه خبر و خبررسانی هیچ‌گونه مشکلی نداشتیم و روشنگری و آگاه‌سازی برای مردم به خوبی انجام شده است، افزود: رسالت شما خیلی بیشتر از خبرنگاری و نوشتن و پخش اخبار بوده، چراکه در کار شما همه چیز نهفته است.

فرمانده انتظامی خلیل‌آباد با بیان اینکه ما از شما به عنوان بازوان توانمند فرهنگی یاد می‌کنیم، ادامه داد: مسؤولان کمبودها، نارسایی‌ها و نیازمندی‌های این شهرستان را از زبان شما به عنوان صادق‌ترین قلم‌ها می‌توانند دریافت کنند.

غلامی با اشاره به اینکه رسانه‌ها نیز نقش اثرگذاری در کاهش جرایم دارند که باید نیروی انتظامی و خبرنگاران ارتباط تنگاتنگی داشته باشند، متذکر شد: حفظ امنیت مردم خط قرمز پلیس است، کسانی که بخواهند این امنیت را از بین ببرند پلیس به شدت با آنها برخورد می‌کنند.

وی با بیان اینکه در بحث امنیت در خلیل‌آباد هیچ مشکلی خاصی نداریم و این نتیجه زحمات همکاران ناجا به تنهایی نیست و خبرنگاران در ایجاد این امنیت نقش بسزایی دارند، اضافه کرد: ‌خبرنگاران پیشتاز تمامی رویدادهای تلخ و شیرین جامعه هستند، آنها با دست خالی پا به پای مسؤولان به خصوص نیروی انتظامی در حوادث متعدد حضور داشته و نقش آنها در آگاه‌سازی جامعه بی‌بدیل است.

فرمانده انتظامی خلیل‌آباد  از پیگیری ایجاد ستاد فرماندهی انتظامی این شهرستان در شمال خلیل‌آباد خبر داد و گفت:  خوشبختانه با همراهی مسئولان شهرستان و  استان این موضوع  در دست پیگیری می‌ باشد.

انتهای پیام/ 70053

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول