اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

گزارشی از قاچاق گندم در استان سمنان دریافت نشد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: گزارشی از قاچاق گندم در استان سمنان در سال زراعی ۹۹-۹۸ دریافت نشده است.

گزارشی از قاچاق گندم در استان سمنان دریافت نشد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حبیب‌الله خجسته‌پور بعدازظهر امروز در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سالن یادگار امام (ره) استانداری اظها کرد: از تلاش‌های کشاورزان استان سمنان که در سال زراعی جاری در کشت و برداشت گندم به‌عنوان یکی از محصولات راهبردی خوش درخشیدند، نهایت قدردانی را دارم.

وی با قدردانی از تلاش‌های سازمان جهاد کشاورزی و شرکت غله و خدمات بازرگانی استان سمنان در پرداخت به‌موقع مطالبه‌های گندمکاران استان افزود: تاکنون ۹۸ درصد از مطالبه‌های گندم‌کاران زحمتکش استان پرداخت شد و مابقی پرداخت این مطالبه‌ها هم در حال سپری شدن روند اداری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ادامه داد: یادمان هست که در زمان‌های گذشته پرداخت مطالبه گندم‌کاران با تأخیر چند ماهه پرداخت می‌شد اما در سال‌های گذشته تلاش شد مطالبه‌های گندمکاران به‌روز پرداخت شود و با تلاش دولت تدبیر و امید در سال جاری بیش از ۹۸ درصد از این مطالبه‌ها با وجود به اتمام نرسیدن برداشت گندم در استان پرداخت شده است.

خجسته پور در بخش دیگر از سخنان خود در این نشست افزود: گزارش‌هایی در ارتباط با نحوه انجام توزیع الکترونیک گاز مایع از سوی مسئولان مربوط ارائه شد که فرمانداران هماهنگی‌های لازم را با بخشداران استان در ارتباط با پای کار آمدن آنان و نحوه انجام این طرح انجام دهند.

وی ادامه داد: با برگزاری جلسات مستمر با بخشداران و دهیاران در ارتباط با اجرای توزیع الکترونیک گاز مایع، مراتب اجرای این طرح با رویکرد کارشناسی‌تر انجام می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: نواقص احتمالی اجرای این طرح به‌صورت کارشناسی بررسی شود و نباید گروه هدف در توزیع الکترونیک گاز مایع با هیچ‌گونه مشکلی روبه‌رو شوند.

خجسته پور ابراز امیدواری کرد اجرای طرح توزیع الکترونیک گاز مایع در جلوگیری از مصرف بی‌رویه انرژی در استان تأثیرگذار باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول