اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

افاضلی: در فوتبال راه میانبر وجود ندارد/ بازی ماشین سازی با پارس جنوبی دیدار 6 امتیازی است

سرمربی تیم ماشین سازی گفت: تیم پارس جنوبی مانند خانواده‌ام است و تقابل من با این تیم برایم بسیار سخت است.

افاضلی: در فوتبال راه میانبر وجود ندارد/ بازی ماشین سازی با پارس جنوبی دیدار 6 امتیازی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، هومن افاضلی در کنفرانس خبری پیش از بازی تیم برابر پارس جنوبی گفت: ابتدا عید غدیر خم را به مردم ایران تبریک گفته و همچنین روز خبرنگاران را به اصحاب رسانه تبریک می‌گویم و روز خبرنگار روز مبارکی است و اگر آنها نبودند فوتبال به شکل دیگر بود و از زحمات شبانه این عزیزان تشکر می‌کنم.

وی گفت: بازی با پارس جنوبی جم برایم سخت است، من تعلق احساسی زیادی به این تیم داشته و این تیم مانند خانواده‌ام است و بازیکنان خوب و ارزشمندی در این تیم هستند که بسیار باشرف بوده و با غیرت بازی کردند مانند کاپیتان نوری، خالقی‌فر، گودرزی، ابراهیمی، فروزان و گرامی که بزرگان تیم هستند و بقیه جوانان این تیم. من شناخت خوبی از این تیم پارس جنوبی دارم و آنها نیز من را به خوبی می‌شناسند، روزهای خوب و سخت زیادی با هم داشتیم، اما شرایط طوری است که امروز برابر هم قرار می‌گیریم.

سرمربی تیم ماشین‌سازی گفت: کادر فنی تیم حریف جدید است که از تیم ملی جوانان آمده و کادر مجربی بوده که کار ما را سخت می‌کند. این بازی برای ما مهم است و جایگاه 2 تیم در جدول نزدیک به هم بوده و بنابراین بازی 6 امتیاز است و تلاش ما هم همین است که با توجه به اینکه میزبان بازی هستیم، این دیدار را به سود خود به پایان برسانیم و برای برد وارد میدان می‌شویم و امیدوارم هر 2 تیم بتوانند خود را در لیگ حفظ نمایند، زیرا تیم پارس‌جنوبی هم برای من مهم است.

افاضلی گفت: مشکل گلزنی در همه تیم‌های لیگ است و بخشی به نفرات تیم و بخشی به سازماندهی تیم برمی‌گردد. من زمان زیادی در تیم نبودم و 2 هفته هم به خاطر بیماری هم در کنار تیم ماشین‌سازی نبودم. این هفته تنها هفته‌ای بود که کاملا‌ با تیم بوده و تلاش کردم که روی نقاط ضعف تیم کار کنم تا شرایط تیم را تغییر دهم و یک مقدار هم از لحاظ روحی روانی با بچه ها صحبت کردم و امروز و فردا هم وقت است تا روی این موضوع صحبت شود.

وی افزود: در فوتبال راه میانبری وجود ندارد و فوتبال یک پدیده‌ای است که اگر خواهان تغییر هستید به زمان نیاز است و متاسفانه در تیم ماشین‌سازی این زمان وجود ندارد، اما با توجه به اینکه 14 سال در تیم‌های ملی بودم و سیاست تیم ملی در زمان کوتاه است، تلاش کردم که از تجربیات خودم در تیم ماشین‌سازی استفاده کنم و جدا دارد از مربیان قبلی ماشین‌سازی آقایان شیخ لازی، خطیبی، مهاجری تشکر‌ کنم که برای تیم زحمت کشیدند و امیدوارم من هم امانتداری کرده و نتایج خوبی در تیم کسب نماییم.

سرمربی تیم ماشین‌سازی گفت: خرم‌الحسینی را به دلیل محرومیت به همراه نداریم و 2 بازیکن مصدوم هم داریم که تلاش می‌کنیم به بازی فردا برسند.

انتهای پیام/60017    

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول