اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

افتتاح و کلنگ‌زنی هزار میلیارد تومان طرح و پروژه در گرگان/ نشستن در پیاده‌روهای ناهارخوران ممنوع است

فرماندار شهرستان گرگان از افتتاح و کلنگ‌زنی بیش از یک‌هزار میلیارد تومان طرح و پروژه در هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

افتتاح و کلنگ‌زنی هزار میلیارد تومان طرح و پروژه در گرگان/ نشستن در پیاده‌روهای ناهارخوران ممنوع است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمد حمیدی عصر امروز در مراسم روز خبرنگار گرگان اظهار کرد: در هفته آتی که هفته دولت را در پیش رو داریم بیش از یک میلیارد تومان طرح و پروژه را افتتاح و کلنگ‌زنی خواهیم کرد.

وی با تبریک روز خبرنگار به اهالی قلم تصریح کرد: اگر امروز فضای آرامی را در شهر حس می‌کنیم بخش اعظم آن را مدیون نقش اثرگذار خبرنگاران هستیم خبرنگاران طلایه‌داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند خبرنگاران می‌دانند که حواشی اخبار تنها مسوولان را خسته می‌کند.

*نشستن در پیاده‌روهای ناهارخوران گرگان ممنوع است

فرماندار شهرستان گرگان ابراز کرد: مسوولان باید کار و تلاش خود را مضاعف کنند و در این روزهای کرونایی بیشتر وقت بگذارند و دلسوزانه‌تر عمل کنند تا شاهد رفع کمی و کاستی‌ها در این شهرستان باشیم.

حمیدی با تاکید بر اینکه مردم ویروس کرونا را جدی بگیرند، خاطرنشان کرد: نشستن در پیاده‌روهای ناهارخوران شهرستان گرگان ممنوع است و خانواده‌ها برای حفظ جان خود و شهروندان در این مسیر جلوس نکنند.

*وضعیت کرونایی گرگان در آستانه زرد شدن

وی با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود فردا وضعیت شهرستان گرگان زرد شود، اظهار کرد: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی شهروندان انتظار داریم که فردا شاهد کاهش ویروس کرونا در این شهرستان باشیم و پیش‌بینی می‌کنیم فردا وضعیت این شهرستان زرد شود.

فرماندار شهرستان گرگان ابراز کرد: مراکز پذیرایی اعم از فست‌فودها و رستوران‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعال خواهند شد همچنین باشگاه‌های ورزشی و فروشگاه‌های بزرگ نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به فعالیت ود ادامه واهند داد.

حمیدی اذعان کرد: در صورتی که فردا شاهد زرد شدن وضعیت شهرستان گرگان باشیم رستوران‌های این شهرستان با 30 درصد فعالیت خود را با تضمین اتحادیه‌های صنف خود آغاز خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، آیین بزرگداشت روز خبرنگار به صورت متمرکز عصر امروز از طریق ویدئو کنفرانس و سخنرانی خدادی معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار گلستان و 15 دستگاه اجرایی در روز خبرنگار برگزار شد.

انتهای پیام/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول